  • Data: 2012-02-23 16:10:36
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 16:55, kamil pisze:
    > Wybacz, że nie chcę tracić całego popołudnia na pisanie rozprawek, które
    > i tak zignorujesz.

    To po co piszesz?

    > Ależ skąd? Bierzesz słowa i składasz do kupy, można nawet z leksykonów
    > korzystać. No i masz na to całe tygodnie, zamiast zrobić pstryk we
    > właściwym ułamku sekundy. Na dobrą sprawę można często pisać cokolwiek,
    > a gawiedź już sobie dorobi do bełkotu własną interpretację i całą historię.

    Ano różnica jest taka: milion obywateli tego kraju jest w stanie w
    tydzień nauczyć się pstrykać technicznie sprawnie, po czym drugi tydzień
    spędzić w trawie i napstrykać sów i innych lisów o poziomie jak na
    rzeczonym konkursie. Oczywiście musieliby mieć jakąś motywację (czytaj:
    finansową) i wybrać odpowiednią trawę w odpowiednią porę (wszystkie
    informacje są ogólnie dostępne). Sam również zaliczam się do owej grupy,
    ale to ''żadne miki'' zważywszy wielkość grupy.

    A gdybyśmy chcieli znaleźć ludzi piszących jak Szymborska, obawiam się,
    że z miliona zrobiłaby się setka, może tysiąc. Oczywiście nie załapałbym
    się do owej, elitarnej już grupy.

    W przypadku Konkursu Chopinowskiego grupa skurczyłaby się do kilku osób.

    No i jak, czaisz już czaczę, czy nadal będziesz uprawiał autowaloryzację? :)

    > O widzisz, już się zaczęło. :)

    No niestety, tu nie jestem kompetentny do wygłaszania takiego zdania,
    powtarzam opinię środowisk.

    > Dość wygodny sposób na życie, nikt nie ma do Ciebie żalu o taką postawę.

    To jest ostatni etap poszukiwań, udało mi się załapać przed czterdziestką :)

    > Jeśli wierzyć anegdotom, nauczyciel Einsteina ze szkoły podstawowej nie
    > wróżył mu dobrej przyszłości. Rzucił gimnazjum, dwa razy oblał egzaminy
    > na studia, na szczęście nie posłuchał Tobie podobnych krzewicieli głosu
    > rozsądku, tylko robił dalej swoje.

    Einstein jako fotograf przyrody w 2012 roku :)

    Fajna śpiewka żywcem wycięta ze Stu Porad Jak Być Kimś - drukowane
    potrójną interlinią dla studentów z kresów, ekonomia, pierwszy semestr.

    --
    pozdrawia Adam
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/