  • Data: 2012-02-23 15:07:20
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2012 14:59, Janko Muzykant wrote:

    > Niezupełnie, pstrykanie tego, co najczęściej na konkursach się pojawia,
    > jest wyjątkowo łatwe, z pisaniem różnie bywa, robienie filmów nadających
    > się na konkurs to już zwykle dużo pracy i doświadczeń, a np. udział w
    > Konkursie Chopinowskim wymaga długich lat bardzo ciężkiej pracy.

    Oraz fortepianu, czasu na ćwiczenia, lekcji, pieniędzy na szkołę. Jedni
    do niej chodzą i zdobywają nagrody, inni krytykują ich w internecie.

    > PS. Czuję się, jakby tłumaczył świat w piątej klasie podstawówki :)

    Ja za to czuję dobrze mi znane polskie malkontenctwo po drugiej stronie.

    > Ano mają, wystarczy odrobinka, żeby zobaczyć, że pstrykanie to żadne miki.

    > Może kiedyś odważę się pstryknąć nie kwiatka nie Nokią :)

    Może nawet kolejny wiersz napiszesz i skomentujesz przyznanie Nobla
    Szymborskiej? Przecież co to za cyrk, wystarczy chcieć pisać i mieć
    długopis. Gdyby tobie się chciało to też byś mógł, więc na Nobla nie
    zasłużyła.

    > Karierę w fotografii przyrodniczej? Za 10 lat? He, zejdźmy na ziemię :)
    > Gość, jak nie będzie miał przyzwoitej pracy, to z kotletów sfinansuje
    > sobie album i może wyjdzie na zero - oto cała prawda o współczesnej
    > karierze fotograficznej przyrody i widoczków :)

    Oj tak, stara śpiewka. Tego się nie da, tamtego nie można, najlepiej po
    polsku siedzieć na dupie i narzekać. Na szczęście rodzice tego chłopaka
    zamiast serwować mu takie śpiewki rodzinne, kupili mu aparat i zachęcają
    do rozwijania pasji.

    > Ja mam nadzieję nadal robić to, na co będę mieć ochotę. A w
    > szczególności będę nadal szczery.

    Nie wątpię ani przez chwilę, że jesteś szczerze przekonany o
    prawdziwości tych bzdur.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil