-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Mon, 07 Nov 2016 15:37:48 +0100
Message-ID: <k...@4...com>
References: <nvkiv7$jks$1@news.mixmin.net> <nvku1c$a5p$2@node1.news.atman.pl>
<nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net> <nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
<nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com>
<nvpr3c$r9m$4@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161107-0, 2016-11-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 86
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478529486 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 89.78.50.18:51361
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4508
X-Received-Body-CRC: 2961937601
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592051
[ ukryj nagłówki ]Mon, 7 Nov 2016 13:12:28 +0100, w <nvpr3c$r9m$4@node1.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 07.11.2016 o 12:15, r...@k...pl pisze:
> > Sun, 6 Nov 2016 18:37:04 +0100, w <nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>, Shrek
> > <...@w...pl> napisał(-a):
> >
> >> W dniu 06.11.2016 o 16:43, r...@k...pl pisze:
> >>
> >>> W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
> >>> Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
> >>> Jadący główną -- tak.
> >>
> >> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
> >> swoim pasem.
> >
> > I spowodowałby wypadek ze swojej winy.
>
> Bardzo ważne stwierdzenie z twojej strony - usuńmy te trójkąciki (które
> faktycznei są tylko powtórzeniem) i tą linie na skos i zapamiętajmy
> dokładnie jak to skrzyżowanie wygląda. Zapamiętałeś - teraz twierdzisz,
> że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy na skos i jak toś tam
> akurat jedzie to jego wina - tak?
Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano wieki temu
(nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej ustawodawca chciał mieć
łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej" linii, więc to jego jezdnia.
Aby była wina tego z głównej należałoby po zlikwidowaniu "tej linii na skos"
przedłużyć linię ciągłą, tak aby zmiana pasa ruchu następowała już na drodze, a
nie na przecięciu.
> to jeszcze raz pokażę o czym piszemy:
>
> https://www.google.pl/maps/@52.3023135,20.9454241,3a
,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> >
> > Mogę sobie tego szarego zepchnąć na przyczółek od kładki. Nawet mam
> > powód żeby sobie tak pojechać poza czystą złośliwością - tam jest wjazd
> > na parking.
>
> Teraz przypomnij sobie twoje skrzyżowanie z usuniętą skośną linią i
> trójkątami - wygląda podobnie - no tak - z tym, że lustrzane odbicie.
> Ale w jednym przypadku możesz sobie spychać innych na pas zielenia a w
> drugim już nie?
Nie ma związku. W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1.
> Ta skośna linia miała decyudujące znaczenie - ty nie ogarniasz. Ale nie
> przejmuj się to skrzyżowanie jest tak źle zaprojektowanie, że mało kto
> to ogarnia, a po prostu ludzie "wiedzą" że tam jest pojebane
> pierwszeństwo. Nie wiedzą dlacczego. Ty też nie wiedziałeś, a
> jednocześnie z pojebanego przykładu uogulniłeś sobie wniosku na inne
> normalne przypadki.
ROTFL :). Odważne słowa od kogoś kto nie ogarnia zakresu działania znaku A-7,
zawracania, ani nawet obszaru skrzyżowania, a do teraz nawet nie wie co oznacza
D1 . Pozwolisz, że przyjmę je z usmiechem :))
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 16:11 Shrek
- 07.11.16 16:13 Dalok
- 07.11.16 16:16 J.F.
- 07.11.16 16:25 Shrek
- 07.11.16 16:29 Shrek
- 07.11.16 16:52 Dalok
- 07.11.16 17:23 Shrek
- 07.11.16 17:26 Myjk
- 08.11.16 08:58 Dalok
- 08.11.16 08:47 r...@k...pl
- 08.11.16 07:50 r...@k...pl
- 08.11.16 08:34 r...@k...pl
- 08.11.16 08:20 r...@k...pl
- 08.11.16 08:52 r...@k...pl
- 08.11.16 08:54 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=