-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Mon, 07 Nov 2016 12:15:18 +0100
Message-ID: <l...@4...com>
References: <nvik51$ihk$1@node2.news.atman.pl> <nvk86g$fkb$2@news.mixmin.net>
<nvkbbl$i64$2@node1.news.atman.pl> <nvkiv7$jks$1@news.mixmin.net>
<nvku1c$a5p$2@node1.news.atman.pl> <nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net>
<nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
<nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161107-0, 2016-11-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 61
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478517481 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 89.78.50.18:49533
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3570
X-Received-Body-CRC: 3303865370
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592020
[ ukryj nagłówki ]Sun, 6 Nov 2016 18:37:04 +0100, w <nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 06.11.2016 o 16:43, r...@k...pl pisze:
>
> > W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
> > Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
> > Jadący główną -- tak.
>
> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
> swoim pasem.
I spowodowałby wypadek ze swojej winy.
> Prawidłowo to by było jakby się te dwa pasy kończyły a jeden z łącznicy
> rozchodził na cztery pasy. Choć i tak słabo, bo oznakowanie powinno być
> intuicyjne, a nie zabawa w co projektant miał na myśli. Choćby ciebie w
Teraz też jest prawidłowe, tylko że nieintuicyjne. Domyślam się, że projektant
chciał by auto z podporządkowanej dalej jechały swoim pasem po zmianie jezdni i
inaczej się nie dało.
> ... zrobił - myślałeś, że linia zatrzymania a tu niespodzianka. Dopiero
> jak przyjrzałeś się w googlu a i tak nie zauważyłeś i trzeba ci było
> powiedzieć. I to według ciebie dobre oznakowanie?
Twój pomysł równie kiepski (nawet jeszcze gorszy).
> > Sam się domyśl -- zmieniasz jezdnię, na dodatek w obrębie skrzyżowania.
> > Zgadnij dlaczego taka linia przerywana zawsze jest poprzedzona linią ciągłą.
>
> Ale on miał A-7 a ja mam A-6. Toć mam ponoć pierwszeństwo! Dokładnie jak
> na twoim przykładzie (tam linia na skuśkę i dodatkowe trójkąty niec nie
> zmieniały, to je usnęliśmy i patrz co wyszło - właśnie to (tylko w
> lustrzanym odbiciu. No to jak?
Zjeżdżasz ze swojej jezdni, więc musisz ustąpić pierwszeństwa pojazdom już
poruszającym się inną jezdnią. Teraz zapytasz czy zjeżdżając z głównej możesz
wjechać bezkarnie w samochód stojący na wąskiej podporządkowanej, bo nie mogłeś
zmieścić się koło niego?
Mówiłem, że nie ogarniasz? :)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 12:26 r...@k...pl
- 07.11.16 12:32 Shrek
- 07.11.16 12:29 r...@k...pl
- 07.11.16 12:41 Shrek
- 07.11.16 12:43 Shrek
- 07.11.16 13:12 Shrek
- 07.11.16 13:26 Dalok
- 07.11.16 14:46 r...@k...pl
- 07.11.16 14:45 r...@k...pl
- 07.11.16 14:57 Shrek
- 07.11.16 15:02 r...@k...pl
- 07.11.16 15:04 r...@k...pl
- 07.11.16 15:08 Shrek
- 07.11.16 15:20 nadir
- 07.11.16 15:30 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz