  • Data: 2016-11-07 12:41:57
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2016 o 00:22, nadir pisze:

    > W rozporządzeniu o autostradach jest mowa o jezdni autostrady ale też o
    > pasie włączania, bo tak dokładnie nazywa się pas rozbiegowy.
    > Ekspert ze mnie żaden, ale przychylam się do zdania, że skoro jest to
    > rozdzielone w rozporządzeniu, to pas rozbiegowy/włączania nie jest
    > częścią autostrady.

    Super - z jednego słowa w rozporządzeniu ministra itd... o autostradach
    płatnych (które określa jakie warunki techniczne ma spełniać droga, żeby
    łapała się pod autostradę płatną) wyciągniąłes wniosek, że zmienia ono
    zasady pierwszeństwa zawarte w ustawie;)

    A co jeśli ten pas wyłączenia będzie na autostradzie bezpłatnej, albo na
    krajówce?

    Sorry, ale to tak jakbyś wziął jedno zdanie z załącznika rozpotrzadzenia
    ministara o długiej nazwie, dotyczącej płatnych autostrad, z rozdziału o
    MOPach, wyciągnął wymóg odzielnych kibli dla kobiet i mężczyzn i
    następnie podnosił, że konstytucyjny zakaz dyskryminacji obywateli ze
    względu na płeć jest nieobowiązujący;)

    Shrek