eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu › Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
  • Data: 2016-11-07 13:12:28
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07.11.2016 o 12:15, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 6 Nov 2016 18:37:04 +0100, w <nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>, Shrek
    > <...@w...pl> napisał(-a):
    >
    >> W dniu 06.11.2016 o 16:43, r...@k...pl pisze:
    >>
    >>> W sumie masz rację -- to nie linia zatrzymania, ale separator jezdni.
    >>> Ale i tak niczego to nie zmienia -- jadący z podporządkowanej nie zmienia pasa.
    >>> Jadący główną -- tak.
    >>
    >> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
    >> swoim pasem.
    >
    > I spowodowałby wypadek ze swojej winy.

    Bardzo ważne stwierdzenie z twojej strony - usuńmy te trójkąciki (które
    faktycznei są tylko powtórzeniem) i tą linie na skos i zapamiętajmy
    dokładnie jak to skrzyżowanie wygląda. Zapamiętałeś - teraz twierdzisz,
    że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy na skos i jak toś tam
    akurat jedzie to jego wina - tak?

    >>> Sam się domyśl -- zmieniasz jezdnię, na dodatek w obrębie skrzyżowania.
    >>> Zgadnij dlaczego taka linia przerywana zawsze jest poprzedzona linią ciągłą.
    >>
    >> Ale on miał A-7 a ja mam A-6. Toć mam ponoć pierwszeństwo! Dokładnie jak
    >> na twoim przykładzie (tam linia na skuśkę i dodatkowe trójkąty niec nie
    >> zmieniały, to je usnęliśmy i patrz co wyszło - właśnie to (tylko w
    >> lustrzanym odbiciu. No to jak?
    >
    > Zjeżdżasz ze swojej jezdni, więc musisz ustąpić pierwszeństwa pojazdom już
    > poruszającym się inną jezdnią. Teraz zapytasz czy zjeżdżając z głównej możesz
    > wjechać bezkarnie w samochód stojący na wąskiej podporządkowanej, bo nie mogłeś
    > zmieścić się koło niego?
    > Mówiłem, że nie ogarniasz? :)

    to jeszcze raz pokażę o czym piszemy:

    https://www.google.pl/maps/@52.3023135,20.9454241,3a
    ,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
    aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    >
    > Mogę sobie tego szarego zepchnąć na przyczółek od kładki. Nawet mam
    > powód żeby sobie tak pojechać poza czystą złośliwością - tam jest wjazd
    > na parking.

    Teraz przypomnij sobie twoje skrzyżowanie z usuniętą skośną linią i
    trójkątami - wygląda podobnie - no tak - z tym, że lustrzane odbicie.
    Ale w jednym przypadku możesz sobie spychać innych na pas zielenia a w
    drugim już nie?

    Ta skośna linia miała decyudujące znaczenie - ty nie ogarniasz. Ale nie
    przejmuj się to skrzyżowanie jest tak źle zaprojektowanie, że mało kto
    to ogarnia, a po prostu ludzie "wiedzą" że tam jest pojebane
    pierwszeństwo. Nie wiedzą dlacczego. Ty też nie wiedziałeś, a
    jednocześnie z pojebanego przykładu uogulniłeś sobie wniosku na inne
    normalne przypadki.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: