  • Data: 2016-11-06 08:11:57
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2016 o 23:11, r...@k...pl pisze:

    > Absolutnie jej nie musi być, absolutnie nic nie zmienia*.
    > To tylko linia wyznaczająca miejsce zatrzymania. Są na skrzyżowaniach albo i
    > ich nie ma.
    >
    > Tak samo te trójkąciki -- absolutnie nic nie zmieniają. Dublują znak pionowy.
    >
    > * - choć niewątpliwie pomaga i po to jest

    https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
    ,75y,201.32h,71.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
    d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    To na pewno nie jest linia zatrzymania dla zatrzymania warunkowego
    wynikającego ze znaków. Z ksztaltu mogłaby to być linia dla sygnalizacji
    świetlniej ale sygnalizator jest dobre 50 z tyły (i na dodatek nie
    działa), a i odstępy między liniami są sa długie.

    Najbliżej jej chyba do P7a, co chyba rzeczywiście zmienia pierwszeństwo
    - wjeżdzasz na inną drogę. Tak czy inaczej - skopana organizacja ruchu
    (choćby ten kawałek ciągłej na wprost, który został z czasów gdy było
    "normalnie").

    > No to kto ma pierwszeństwo? Ten co nie zmienia pasa na podporządkowanej czy ten
    > co zmienia, a jest na głównej?

    Jak wyżej - oficjalna wersja podobno głosi, że ci z łącznicy, jażdzą
    tamtendy głównie miejscowi i tylko dlatego nie ma tam codziennie dzwona.
    Jest to ewidentnie spieprzona organizacja ruchu i jak musisz się w
    swoich rozważaniach podpierać takim potworkiem (pewnie jest kilka w
    skali kraju) to znaczy, że słabo z argumentami.

    Pownieważ wziałeś sobie głupi przykład i rozszarzasz go na wszystkie
    pozostałe to jeszcze raz zapytam

    https://www.google.pl/maps/@52.3023135,20.9454241,3a
    ,75y,145.6h,80.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sedOBmZBQTJgIO
    aJaPICjMw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Mogę sobie tego szarego zepchnąć na przyczółek od kładki. Nawet mam
    powód żeby sobie tak pojechać poza czystą złośliwością - tam jest wjazd
    na parking.