  • 41. Data: 2010-02-14 14:24:12
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:galdn5h5q9p0c60aaleumr1282j5cu2qmf@4ax.com...

    > Ale przeciez mu pozwolil.
    > Tylko ze to nie on powinien pozwalac. Nastepnym razem ten SUV w kogos
    > przywali, czy droge mu zajedzie, to lepiej teraz przeszkolic.

    Jakbym czytał siebie. :-)
    neelix

  • 42. Data: 2010-02-14 14:29:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ee tam, zrobił wszytsko, zeby nie pozwolić.
    > Na moje oko to autor wątku jest początkującym kierowcą, ktory wziął sobie
    > do serca wykucie PoRD na blache.

    Jak łatwo oceniacie umiejętności i staż innych! Znajomość przepisów hańbą.
    Jeśli wykuł pord to chwała mu za to. Inni też powinni mieć wykuty chociaż w
    tak oczywistych kwestiach. Jeśli mają pord w dupie to trzeba ich uczyć na
    gorąco. Ja uczę. Już nie będę cytował, że mamy prawo oczekiwać od innych
    przepisowej jazdy. Jeśli ktoś tego nie ogarnia powinien korzystać z
    komunikacji zbiorowej.
    neelix

  • 43. Data: 2010-02-14 14:34:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakoś dziwnym trafem nie mam z tym problemu.

    Bo Ty taki wielce doświadczony jesteś. Nie rozśmieszaj miszczu.

    > No wiec dlaczego nie tym razem?

    Bo tę drogową ciemnotę trzeba uczyć skoro wcześniej nie nauczyli lub mają
    wszystkich w dupie. "Ja nic nie muszę. W Polsce mieszkam" . Coś jeszcze
    chcesz powiedzieć?
    neelix

  • 44. Data: 2010-02-14 14:48:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > To może się naucz, zamiast dylać bez sensu lewym pasem bo kiedyś tam
    > skręcasz, jak drogowa pierdoła? ;)

    A kim Ty jesteś, żebyś bez powodu kogokolwiek pouczał zwłaszcza, że bredzisz
    byle sobie pobredzić? Pochopne wyciąganie błędnych wniosków nie upoważnia do
    moralizatorskiegho tonu wyższości. Takim zachowaniem raczej plasujesz się w
    dolnej strefie stanów niskich. :-(
    neelix

  • 45. Data: 2010-02-14 14:56:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wystarczy nie jeździć jak burak. On miał prawo przypuszczać, że będziesz
    > stosował się do PoRD i jechał możliwie blisko prawej krawędzi jezdni,
    > czyli w tym wypadku po prawym pasie, który był wolny.

    Coraz bardziej bredzisz. Włącza lewy kierunkowskaz i zmienia pas jak mu
    pasuje, bo jest z prawej. Nie ucz innych bo sam nie umiesz jeździć.

    > "Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
    > krawędzi jezdni."

    Bredzisz. Skręcając w lewo chyba się teleportujesz z prawego. Przy dużym
    ruchu trzeba być idiotą by na 100m do skrętu w lewo pakować się na prawy.
    Skoro znasz ten przepis to dlaczego nie robisz zarzutu temu drugiemu, ze od
    razu nie kierował się na prawy tylko pajacował na lewym? Ty jak zwykle
    funkcjonujesz we własnym świecie poza granicami absurdu. To nawet nie jest
    śmieszne.

    neelix

  • 46. Data: 2010-02-14 14:58:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ważniejsze jest uniknięcie wypadku, ale parę słów ciemniakowi zawsze się
    > należy.

    nie mówie, ze nie. Sam niedawno uswiadamiałem pod swoim blokiem sąsiadowi,
    ze tam, gdzie on zapierdala nie koniecznie ma pierwszeństwo przede mną
    wyjeżdzającym spod swojego bloku.
    Oczywiście nazwał mnie debilem, bo on jedzie prosto, a ja skręcam w lewo :D
    (skrzyżowanie T ). A uswiadamialem mu to, nie dlatego, zeby go czegoś
    nauczyć, tylko, ze raz wyjechalem bardziej i musiał zahamować i zeby sie ze
    mną minąć ja musialem wycofac, wiec obtrąbił mnie, nakrzyczał, powymachiwał
    rękoma itd...
    Prawda jest taka, ze póki ci z lewej nie przejadą, to ja nie bede mial
    miejsca, zeby tam wjechać, co nie zmienia faktu, ze mam pierwszeństwo. No i
    teraz pytanie - mam sie tam pchać na chama i trąbić na wszystkich, czy po
    prostu puścić ich i spokojnie pojechać dalej...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 47. Data: 2010-02-14 14:59:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A co - uwazasz ze znasz lepiej ?

    Dobrrrreee. :-)

    > Czy postapiles inaczej i kurs zaczales od przeczytania ustawy ? :-)

    To tylko efekty przerostu ego - megalomanii. Niestety jest kilku takich na
    grupie.
    neelix

  • 48. Data: 2010-02-14 14:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Bo tę drogową ciemnotę trzeba uczyć skoro wcześniej nie nauczyli lub
    > mają wszystkich w dupie. "Ja nic nie muszę. W Polsce mieszkam" . Coś
    > jeszcze chcesz powiedzieć?

    czyli ty tez widzisz, ze nie zrobił tego ze wzgledu na ten skret za 100
    metrów tylko ze zlosliwosci (tak, taka chec uczenia innych odbieram jako
    zlosliwosc)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 49. Data: 2010-02-14 15:02:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > kpln jakoś nie mam kompleksów na tym punkcie, nieważne dla mnie jest czy
    > koleś jechał w SUVie, w Calibrze, w Puncie, w Sierze, czy w maluchu. Z
    > miłą chęcią też przepuszczam kogoś, kto z naprzeciwka skręca w swoje lewo
    > (moje prawo), lub gdy jadę w sznurze aut dość wolno, często robię przed
    > sobą miejsce, aby umożliwić komuś innemu zmianę pasa, uważam to za coś
    > całkowicie normalnego.
    > Nie widzę natomiast potrzeby utrudniania sobie życia, gdy mam możliwość
    > skorzystać z prawa, które mi to życie ułatwia (znalezienie się od razu na

    Tylko nie przesadzaj z tą uprzejmością, bo na pierwszym miejscu jest prawo.
    Polska droga to miejsce gdzie jest wszystko tylko nie ma stosowania prawa.
    neelix

  • 50. Data: 2010-02-14 15:08:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > No właśnie nie masz, bo masz się trzymać prawej krawędzi jezdni, a nie
    > lewej.

    Trujesz. Przepis jest ogólny, a każda sytuacja jest inna.
    neelix