-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
Date: Tue, 16 Feb 2010 01:29:50 +0100
Organization: -
Lines: 31
Message-ID: <4...@4...com>
References: <hl5u1g$o0l$1@news.agh.edu.pl> <4b772b5a$1@news.home.net.pl>
<hl8vis$e81$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<hl91ue$jeq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<hlb9at$lsn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<hlbf1t$5t5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hlc5qt$hi5$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266280188 2032 82.143.187.50 (16 Feb 2010 00:29:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 00:29:48 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255834
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 15 Feb 2010 20:03:56 +0100, Przembo wrote:
>Ja w tym wątku podobnie jak Budzik nie widziałem ani jednego posta gdzie
>ktoś sugerował jakoby kierowca SUVa miał pierwszeństwo... co nie zmienia
>faktu że marjan pojechał źle.
>W wątku padł bardzo fajny link z TVP Kraków, jeśli nie rozumiesz o czym jest
>wątek to zastanów się co jest lepsze:
>1) jazda taka by na cyklu przejechało 10-15 aut, model kierowcy SUVa
>2) egzekwowanie swoich praw za wszelka cene i zmniejszenie przepustowości
>skrzyżowania kilkukrotnie
Spoko spoko. Pytanie pierwsze - czy w tym miejscu i czasie bylo to
potrzebne.
Pytanie drugie - jesli zarzad drogi uwaza to za stosowne, to czemu nie
wymalowal stosownie pasow ruchu ?
A odnosnie tego przykladu z Krakowa - z tego co widze, sytuacja jest
tam o tyle specyficzna, ze te dwa pasy stanowia pewien bufor.
Przepustowosc blokuje sie kawalek dalej.
Bufor pomoze tylko wtedy, jesli przepustowosc tam dalej jest wieksza
niz przepustowosc obu pasow na swiatlach. Czyli krotko puszczamy
samochody, one zajmuja miejsca na obu pasach, a w czasie czerwonego
wyjezdzaja i bufor sie oproznia.
Jesli przepustowosc bedzie mniejsza, to i tak bedzie zapchane, tylko
korek sie przeniesie kilkadziat metrow.
A co tam dalej jest ? Mam wrazenie ze kolejne swiatla - nie mozna ich
przestawic w fazie zeby puszczaly ruch wczesniej, gdy zblizaja sie
auta z obu skretow ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.10 06:59 Budzik
- 16.02.10 09:36 Tomek Kańka
- 16.02.10 09:30 J.F.
- 16.02.10 12:53 neelix
- 16.02.10 12:54 Budzik
- 16.02.10 12:57 neelix
- 16.02.10 12:59 Krzysztof Szmergiel
- 16.02.10 13:01 neelix
- 16.02.10 13:05 neelix
- 16.02.10 13:07 neelix
- 16.02.10 13:16 neelix
- 16.02.10 13:19 neelix
- 16.02.10 13:26 neelix
- 16.02.10 13:28 neelix
- 16.02.10 13:31 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość