    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Mon, 15 Feb 2010 12:44:45 +0100

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hl7aqt$6d0$1@news.agh.edu.pl...

    > True, true..
    >
    > Inna sprawa, że gówniarz ze mnie i sam się do tego przyznaję, dlatego
    > staram się krytykę przyjmować z pokorą, bo wiem, że sporo jeszcze muszę
    > się nauczyć. Nie wiem tylko dlaczego moje zachowanie było potępione, a
    > gościa z SUVa wręcz pochwalone. Rozumiem, że kultura wymaga aby kogoś
    > wpuścić/ułatwić przejazd. W większości przypadków to robię, ale wiem że to
    > moja dobra wola, tak jak dobrą wolą jest jak ktoś mnie wpuszcza (za co
    > dziękuję ręką lub mrugnięciem kierunkowskazami), a nie ryję się na chama
> [...]

    Kultura to sprawa trzeciorzędna. Najpierw pord, potem pord, a dopiero
    kultura. Każdy musi się uczyć i będzie to trwało całe życie. Niestety ci
    mundrzejsi w gębie muszą kogość napaść dla lepszego samopoczucia, bo wydaje
    im się ze wszystko wiedzą. Tacy są najgorsi. Nie byli tam, nie widzieli ale
    przejechać się po kimś mogą dla zasady. Mnie to wkurza.
    neelix