  • Data: 2016-11-10 11:53:51
    Temat: Re: Pierwszeństwo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl

    > A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
    > pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.

    Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
    w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
    przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
    żadna różnica.

    > Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.

    Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
    ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.

    > Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
    > To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
    > jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
    > jezdni głównej drogi.
    > Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
    > do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
    > pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.

    Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
    pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
    ZMIANIE pasa ruchu.

    > Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.

    Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
    tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
    trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
    skończy, to już totalny mezalians.

    EOT

    --
    Pozdor