  • Data: 2016-11-10 19:16:31
    Temat: Re: Połączenie dróg. Re: Pierwszeństwo
    Od: "Dalok" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bgb308g0jk6f.dlg@myjk.org...
    > Thu, 10 Nov 2016 00:00:33 +0100, Dalok
    >
    > Miałeś tylko na
    > przykładach potwierdzić to co napisałeś.

    Ja wszystko uzasadniam za pomocą PoRD.
    Jakie przyklady ty potrzebujesz ?

    > Powtarzam, pierwszeństwo
    > określają znaki poziome (w tym wypadku linie z serii P-1) _oraz_ PORD (w
    > tym wypadku Art. 22.).

    Ile razy mam ci pisać, ze żadne linie pasów ruchu nie decydują
    o pierwszeństwie.
    Art. 22 w zakresie pasów ruchu określa pierwszeństwo,
    ale tam nic nie pisze o liniach.
    W Art. 22 jest o pasach ruchu. Pasy ruchu mogą być oznaczone,
    lub nieoznaczone. Gdy pasy ruchu są nieoznaczone
    to art. 22 też obowiązuje (na takich pasach nieoznaczonych).

    > Nie jest ważniejszy.
    >
    > Myjk

    W ten sposób kolejny raz udowodniłeś, ze twoja wiedza o PoRD
    jest na poziomie dziecka posiadającego kartę rowerową.
    Przepraszam dzieci, które wiedzą, że znak A-7 jest ważniejszy
    od art.22 na podstawie art. 5.1 PoRD.