-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <8...@4...com>
<nvs9u5$1n0$1@news.mixmin.net> <gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org>
<nvusqm$fk9$1@news.mixmin.net> <1...@m...org>
<p...@4...com> <g...@m...org>
<nvv5sl$21p$1@news.mixmin.net> <vusff6e33vyb$.dlg@myjk.org>
<5...@4...com> <1...@m...org>
<9...@4...com>
<1olps08l6vvd9$.dlg@myjk.org>
<u...@4...com>
Date: Thu, 10 Nov 2016 11:53:51 +0100
Message-ID: <6...@m...org>
Lines: 41
NNTP-Posting-Host: 83.31.21.182
X-Trace: 1478775163 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.31.21.182:49542
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2883
X-Received-Body-CRC: 1815902312
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592338
[ ukryj nagłówki ]Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl
>> Nie zamierzam jako że pasa awaryjnego na autostradzie nie oddziela
>> PRZERYWANA linia P-1c jak w omawianej sytuacji.
> A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
> pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.
Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
żadna różnica.
> Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.
Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.
> Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
> To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
> jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
> jezdni głównej drogi.
> Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
> do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
> pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.
Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
ZMIANIE pasa ruchu.
> Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.
Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
skończy, to już totalny mezalians.
EOT
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.16 12:48 r...@k...pl
- 10.11.16 19:16 Dalok
- 10.11.16 19:44 JaTy.CKmK
- 11.11.16 08:41 Dalok
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=