eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Pierwszeństwo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <8...@4...com>
    <nvs9u5$1n0$1@news.mixmin.net> <gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org>
    <nvusqm$fk9$1@news.mixmin.net> <1...@m...org>
    <p...@4...com> <g...@m...org>
    <nvv5sl$21p$1@news.mixmin.net> <vusff6e33vyb$.dlg@myjk.org>
    <5...@4...com> <1...@m...org>
    <9...@4...com>
    <1olps08l6vvd9$.dlg@myjk.org>
    <u...@4...com>
    Date: Thu, 10 Nov 2016 11:53:51 +0100
    Message-ID: <6...@m...org>
    Lines: 41
    NNTP-Posting-Host: 83.31.21.182
    X-Trace: 1478775163 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.31.21.182:49542
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2883
    X-Received-Body-CRC: 1815902312
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592338
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl

    >> Nie zamierzam jako że pasa awaryjnego na autostradzie nie oddziela
    >> PRZERYWANA linia P-1c jak w omawianej sytuacji.
    > A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
    > pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.

    Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
    w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
    przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
    żadna różnica.

    > Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.

    Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
    ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.

    > Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
    > To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
    > jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
    > jezdni głównej drogi.
    > Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
    > do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
    > pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.

    Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
    pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
    ZMIANIE pasa ruchu.

    > Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.

    Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
    tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
    trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
    skończy, to już totalny mezalians.

    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: