  • 71. Data: 2011-06-16 13:44:04
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 13:20, to pisze:
    > begin AZ

    > Przecież Ci z ormo mają zwykle identyczne pobudki jak Ci, co dają w ryja
    > na ulicy. Tyle, że brak im jaj, żeby dać w ryja albo mama im mówiła, że w
    > ryja dawać nie wolno w związku z czym znajdują sobie inny sposób na
    > wkurwianie innych, np. donoszenie, naklejanie "karnych kutasów" itp.

    A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

    A.

  • 72. Data: 2011-06-16 13:47:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    [...]
    > Jeśli zarejstrujesz zdażenie, które pomoże np. w ustaleniu sprawcy
    > wypadku, możesz takim nagraniem bardzo konkretnie komuś pomóc, więc
    > wtedy zanieś je na komisariat. Jeśli zamierzasz bawić się w prewencję -
    > odpuść sobie.

    A dlaczego? Może jak nagra kolesia wyprzedzającego na pasach (nagminne)
    to w którymś tam przypadku taki gość się zastanowi i w efekcie np. nie
    przejedzie kogoś.

    Więc nie tyle, że nie zrobi krzywdy nagranemu, co uratuje go od
    nieszczęścia. Bo konsekwencje i świadomość zabicia kogoś, to chyba nic
    fajnego.

    A.

  • 73. Data: 2011-06-16 13:47:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

    Nie - z fatalnych dróg.

  • 74. Data: 2011-06-16 13:50:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 12:37, PH pisze:

    >>> 1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego,

    > jaki służbista? zwykły konfident:] W tym przypadku służbistą może być
    > [tylko] Policjant na służbie.

    Ostatnio u mnie na osiedlu, grupa wyrostków zaczepiała starszego gościa
    z ochrony bo nie chciał ich wpuścić. Pogoniłem gnojków - ale ze mnie
    menda. Pewnie powinienem wzorem innych przejść obok i mieć to w dupie,
    bo w końcu to nie moja sprawa.

    I jeszcze jedno w ramach walki o wolność, zacznij niszczyć kamery
    monitoringu w końcu to narzędzia dla jakiś konfidentów.

    A.

  • 75. Data: 2011-06-16 13:51:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > Jeżeli chodzi o znaki ograniczeń na zakrętach, to ogrom jest
    > niezasadnych. Jaki to ma wpływ? Mianowicie taki, że jest duża szansa, że
    > kierowca nie znający drogi, w końcu nie zachowa odpowiedniej czujności
    > na tym rzadkim przypadku z zasadnym znakiem.

    Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2011-06-16 13:53:46
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?
    >
    > A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.

    Dokladnie tak mam :-)
    Tomek

  • 77. Data: 2011-06-16 14:00:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Dokladnie tak mam :-)

    To nie ma wyjścia.
    PLONK

  • 78. Data: 2011-06-16 14:00:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 13:51, AZ pisze:

    > Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    > spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    Ja raczej obstawiam, że jak raz na zakręcie wyleci maluch na łysych
    oponach to ustawiają ograniczenie, jeżeli znowu wyleci jakiś żuk, to je
    zaostrzają. Nie wierzę, że ktoś przy tym myśli, ewentualnie cokolwiek
    liczy. Zwłaszcza, że często spotyka się zakręty dość niebezpieczne,
    gdzie nie ma ograniczeń - czyli tam akurat jeszcze nikt się nie zabił.

    A.

  • 79. Data: 2011-06-16 14:03:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 13:47, Cavallino pisze:

    > Nie - z fatalnych dróg.

    A w jaki sposób ta droga powoduje zderzenie czołowe ewentualnie
    rozjechanie pieszego?

    A tak nawiasem, uważam, że największy wpływ na wypadki, ma oznakowanie
    naszych dróg.

    A.

  • 80. Data: 2011-06-16 14:17:38
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-16 13:50, Arek pisze:

> [...]
    >
    > I jeszcze jedno w ramach walki o wolność, zacznij niszczyć kamery
    > monitoringu w końcu to narzędzia dla jakiś konfidentów.

    ale Ty mylisz obydwa zachowania - co innego zaregować na zaczepki, a co
    innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę
    czy nie?