  • 51. Data: 2011-06-16 12:26:04
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Poza tym kamerka jest świetna na to, co jest największą bolączką na
    > polskich drogach - cwaniaczkowanie. Są niestety wciąż tabuny ziutków
    > którym się wydaje, że są za dobrzy na stanie z innymi w korku, a PoRD to
    > tylko zbiór nieśmiałych sugestii do zastosowania w razie dobrego humoru.

    Wbrew pozorom takie cwaniactwo rozładowuje nieco korki (o ile nie chodzi
    o cwaniaka-niedojdę, który cwaniakując zablokuje np. pas bo próbuje się
    wcisnąć na inny.

  • 52. Data: 2011-06-16 12:37:11
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > służbista pie......

    jaki służbista? zwykły konfident:] W tym przypadku służbistą może być
    [tylko] Policjant na służbie.

  • 53. Data: 2011-06-16 12:40:07
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
    > sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Ot, rzeczowy argument...
    T.

  • 54. Data: 2011-06-16 12:40:51
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Błąd w rozumowaniu:
    > 1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można
    > powiedzieć o naszych.
    > 2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
    > inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.
    >
    > A.

    A wydawało mi się, że mamy w miarę jednolite przepisy ruchu drogowego. Tylko
    nieco więcej zielonych strzałek...
    Tomek

  • 55. Data: 2011-06-16 12:43:19
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości

    > Domyslam sie, ze jestes takim dziwnym typem, ze jak sam zlamiesz jakims
    > cudem przepisy, to zaraz po tym jak sie zorientujesz cos narobil, lecisz
    > na Milicje i placisz mandat na podstawie wlasnej relacji i samokrytyki?
    >
    > --
    > go!

    Aż tak to nie, ale w sumie to w życiu zapłaciłem ze 3 mandaty (32 lata mam
    prawo jazdy) - w każdej sytuacji przez przeoczenie, a nie przez świadome
    łamanie prawa. Chyba że uznać, że debile nie wiedzą, jak należy poruszać się
    po drodze.
    Tomek

  • 57. Data: 2011-06-16 12:43:29
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wydawało mi się, że mamy w miarę jednolite przepisy ruchu drogowego.
    > Tylko nieco więcej zielonych strzałek...
    > Tomek

    definicje może i tak, tylko implementacje różne :]
    Piotr

  • 56. Data: 2011-06-16 12:43:29
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:
    > Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
    > stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.

    Widzę, że w różny sposób traktujesz buractwo w zależności od tego kto
    burakuje.

    > Naprawde mi cie zal.

    Daruj sobie.

    wit

  • 58. Data: 2011-06-16 12:47:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Tomek <k...@w...pl> wrote:

    > Ot, rzeczowy argument...

    Rozumiem ze nigdy nie przekraczasz predkosci i zawsze zatrzymujesz sie
    przed zielona strzalka? Przyznaj sie przed wszystkim, ze chcesz komus
    uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

    A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.
    --
    Artur

  • 59. Data: 2011-06-16 13:11:00
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 12:47, AZ pisze:

    > Rozumiem ze nigdy nie przekraczasz predkosci i zawsze zatrzymujesz sie
    > przed zielona strzalka? Przyznaj sie przed wszystkim, ze chcesz komus
    > uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

    Ooo! Kolejna projekcja!

    > A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.

    Słabo płacą ;)

  • 60. Data: 2011-06-16 13:19:37
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Tomek pisze:

    > (...) No i dodatkowa
    > sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie
    > zlekceważy... :-)

    jesteś TW, komornikiem, czy pisujesz do gazetki szkolnej?

    --
    Piotr Czyż