  • Data: 2020-06-22 13:23:38
    Temat: Re: Piękna orka elektryków :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:15a8e2ff-0ceb-4fe8-be5a-c95229135ad1o@g
    ooglegroups.com...
    >Nic takiego nie podawałem z 9 groszy. Za to opierając się na necie
    >podawałem że Bełchatów ~16 groszy kWh na zaciskach dla odbiorcy.

    Czyli na zaciskach elektrowni, czy kontrakt z odbiorca, ktory za
    transfer placi osobno ?

    Tak czy inaczej 16 gr - i to sie chyba jeszcze elektrowni oplaca.
    Na ile sie oplaca okolicznym rolnikom ... gleby i tak byly tam bardzo
    kiepskie, a odszkodowania dostali - dawno temu, wiec trudno odroznic -
    od kopalni czy od panstwa ...

    Teraz zdaje sie chcieliby otworzyc nowa odkrywke gdzies w
    Wielkopolsce, a czasy juz nowsze ...

    J.