  • Data: 2020-06-22 15:34:46
    Temat: Re: Piękna orka elektryków :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-06-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > Czyli wcale nieprawda, ze zuzyles wszystko co wyprodukowales.
    > wyslales do sieci, siec zwrocila ci mniej, choc biorac pod uwage taryfy,
    > to moze i wiecej :-)

    Część zużyłem, resztę zmagazynowałem w sieci.

    > 58gr/kWh wydaje sie jednak przesadzone

    Niewiele i nic to nie zmienia wobec Twojej wyceny na 19 gr...

    > Ale mniej, niz gdybysmy szkopskiego pradu wcale nie importowali.

    Tego nie wiadomo - może moce są już na wyczerpaniu i jedynym dostępnym
    łatwo źródłem byłoby oze?

    > Jesli to powstrzymywanie przez ograniczajace przepisy, to owszem, jesli
    > przez brak doplat, to juz mniej jasne.

    I to i to.

    > Jakis przyklad takiego przetargu ?

    Ale użyłeś googla i nie znalazłeś, czy Ci się nie chce, więc liczysz że
    ktoś odwali robotę za Ciebie?

    > Jak instalacja bylay droga, to prad nie moglby byc tani ...

    Inaczej napiszę - inwestycja jest droga, produkcja tania.
    W przypadku węgla droga jest i inwestycja i produkcja.
    Teraz bardziej zrozumiale?