  • 11. Data: 2012-10-01 14:08:25
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    et...
    >W drodze po poranne bułeczki na osiedlowym parkingu zobaczyłem
    >samochód z
    >zapianowanym wydechem. Różne akcje już widziałem, łącznie z
    >wybijaniem szyb
    >w porzuconych gratach żeby je szybko usunęli, ale takie coś to
    >nowość.
    >Fakt, że kierownik zaparkował tak, że zablokował kilka samochodów,
    >ale
    >hardkor na maxa. Co się stanie przy próbie odpalenia? Nie da rady
    >zakręcić?
    >Wypchnie tą piankę?

    Zakrecic zakreci. Moze nawet zaskoczy, ale raczej nie na dlugo.
    Wypchnac raczej nie ma szans, jak dobra pianka. Predzej co innego
    rozerwie.

    >Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do wymiany?

    Na oko to najprosciej wiertarka, a wierci sie banalnie.
    Ale jak trysneli gleboko, wlazlo w tlumik - moze byc problem.

    J.

  • 12. Data: 2012-10-01 18:28:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2012 12:23, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale tam nie zastygnie - piana do wiązania potrzebuje OIDP wilgoci albo

    Wilgoci, i to także do puchnięcia, ale tylko te jednoskładnikowe
    (chociaż żeby tak zaaplikować dwuskładnikową, to musiałby być niezły spec ;)

    Zawsze można najpierw prysnąć wodą, a potem pianką.

  • 13. Data: 2012-10-01 18:36:42
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

    (...)

    > Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

    Nop, całe ~ 20 PLN :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2012-10-01 18:56:04
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Oj tam kolektor.. Głowicę, zawory i tuleje, a jak ma luźne pierścienie to
    > i cały blok i misę mu zapakuje :)
    Śmiej się, śmiej :)
    WOJO

  • 15. Data: 2012-10-01 23:00:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-01 16:36:42 +0000, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > (...)

    > Nop, całe ~ 20 PLN :)

    Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena
    pianki jest wyższa...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-10-02 05:22:48
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena
    > pianki jest wyższa...

    Są takie wersje z aplikatorem 2 m? Poważnie pytam bo do tej pory nie
    widziałem pianki z mega długą rurką ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2012-10-02 08:41:12
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 02.10.2012 05:22, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Są takie wersje z aplikatorem 2 m? Poważnie pytam bo do tej pory nie
    > widziałem pianki z mega długą rurką ;)

    a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

  • 18. Data: 2012-10-02 09:36:17
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Właścicielowi udało się przepchnąć jedną z dwóch końcówek wydechu i
    przeparkował. Co dalej, nie dane mi będzie zobaczyć bo się będę urlopował.
    Szkoda, ciekawy jestem.

  • 19. Data: 2012-10-02 11:21:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-02 03:22:48 +0000, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Są takie wersje z aplikatorem 2 m? Poważnie pytam bo do tej pory nie
    > widziałem pianki z mega długą rurką ;)

    Nie, ale w Praktikerze widziałem dwa rodzaje = jeden z pojedynczą
    (umocowaną na stale rurką) i drugi, z przedłużką.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-10-02 20:15:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Albercik"
    > a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

    Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
    Nic z tego. Nie ma siły pchać.

    Robert