  • 51. Data: 2012-10-04 12:43:36
    Temat: Re: Pianka .. nauczka.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-04 09:51:03 +0000, g...@s...invalid (Adam Wysocki) said:

    > Pisania kartek używałem jako pierwszej metody kontaktu z delikwentem. Do
    > tej pory nie było potrzeby używania kolejnych metod.

    Widocznie miałeś szczęście trafienia na roztargnionego profesora starej daty.
    Zaś faktyczny problem został zdefiniowany inaczej:

    I z samej definicji - skoro pojawia się tam brak mózgu (musiałbyś mieć
    jakieś poparcie swej tezy, że delikwent nie jest bezmózgiem, a
    kulturalnym inteligentem (co wykluczałoby zaistnienie problemu)), to
    metody tłumaczenie zbyt wyrafinowane mogą nie zadziałać.

    Zwłaszcza przy recydywie...

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2012-10-04 13:31:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    WW <w...@v...pl> wrote:

    > Jeśli można coś zasugerować z własnego doświadczenia.
    > U nas sama kartka za wycieraczką okazała się mało skuteczna.
    > Natomiast przyklejenie jej klejem o nazwie "Hermetic", na wprost oczu
    > kierowcy, spełniła swoje zadanie w 100%. :-P

    Kolejne metody miały być różne... ale trochę bałem się inwazyjnych, bo jak
    ktoś parkuje na twoim miejscu, a ty mu w końcu przebijesz opony, to potem
    możesz mieć regularnie przebijane swoje opony.

    Okazało się że koleś wynajął miejsce nr 594 ale na przepustce miał nr 549,
    nie spojrzał i parkował. A drugi parkował, bo mu kolega źle wskazał miejsce
    jako swoje.

    Na szczęście wyprowadziłem się z tamtego mordoru (tak nazywano to osiedle)
    na osiedle 10x mniejsze i póki co jest spokój. Tam nie było żadnej kontroli.
    Niby strzeżony parking na ponad 1100 miejsc, a kradzieże w samochodach były
    na porządku dziennym. Jak mi obrobili samochód to się wyprowadziłem.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++