  • 1. Data: 2012-10-01 21:36:55
    Temat: Jędrzejów Kielce - jak tam z obwodnicami?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    wybieram się ze śląska do kielc. jakoś tak zawsze rzucam okiem na mapę
    przed wyjazdem. widzę że fajna obwodnica jest przed Jędrzejowem i przed
    kielcami. Jednak automapa uparcie je omija. W budowie drogi jeszcze?
    dobrze zgaduje? rzuciłem okiem na stronę gddkia ale tam są szczątkowe
    informacje z przed paru dni ze jakiś projekt zostanie wdrożony - czyli
    zwężenie czy cośtam...
    Tak więc pytam miejscowych - którędy najwygodniej jechać?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-10-01 21:52:04
    Temat: Re: Jędrzejów Kielce - jak tam z obwodnicami?
    Od: <8...@6...215204.invalid> (Tom N)

    ToMasz w

    > wybieram się ze śląska do kielc. jakoś tak zawsze rzucam okiem na mapę
    > przed wyjazdem. widzę że fajna obwodnica jest przed Jędrzejowem i przed
    > kielcami.

    Wybierasz się "ze śląska do kielc", czy z Krakowa do Warszawy?
    Bo nie bardzo rozumiem, po co pytasz o obwodnicę Kielc. O tej popierdółce
    Jędrzejowa, szkoda gadać.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-10-01 22:13:40
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-01 21:52, (Tom N) pisze:
    > czy z Krakowa do Warszawy?

    Ze śląska też o dziwo się do Kielc dojeżdża tylko DK78 do Jędrzejowa i
    dalej E77 do Kielc.

    Obwodnica Jędrzejowa na DK78 jeszcze nie gotowa w związku z tym jedzie
    się przez sam Jędrzejów i jeszcze jest objazd w Jędrzejowie i wyjeżdża
    się innym wyjazdem na 7. Obwodnica Kielc a w zasadzie droga nr 7 jest
    cały czas w budowie, ciągle zwężki, mijanki ale wahadeł nie ma i idzie
    to w miarę płynnie lecz nie za szybko.
    To są dane sprzed jakiegoś miesiąca jak jechałem ale pewnie niewiele się
    zmieniło.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 4. Data: 2012-10-01 22:23:04
    Od: <1...@4...222304.invalid> (Tom N)

    qnick w

    > Ze śląska też o dziwo się do Kielc dojeżdża tylko DK78 do Jędrzejowa i
    > dalej E77 do Kielc.

    O dziwo nie, bo są jeszcze drogi alternatywne nie samymi DK jest Polska
    niezabudowana...

    > Obwodnica Kielc

    Ale po co mu obwodnica Kielc, skoro wybiera się "do kielc"?

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2012-10-02 09:58:25
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-01 22:23, (Tom N) pisze:

    > O dziwo nie, bo są jeszcze drogi alternatywne nie samymi DK jest Polska
    > niezabudowana...

    No pewnie że są ale auto widać wybiera się DK78 skoro się pyta o Jędrzejów

    > Ale po co mu obwodnica Kielc, skoro wybiera się "do kielc"?

    Widzisz zależy w które miejsce w Kielcach jedzie, po co pchać się do
    miasta jak można wjechać od północnej strony do Kielc i wtedy obwodnicą
    trzeba przejechać

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 6. Data: 2012-10-02 20:15:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 02 Oct 2012 09:58:25 +0200, qnick <a...@p...eu.pl> wrote:

    >Widzisz zależy w które miejsce w Kielcach jedzie, po co pchać się do
    >miasta jak można wjechać od północnej strony do Kielc i wtedy obwodnicą
    >trzeba przejechać

    Przejazd przez centrum Kielc może być zdecydowanie szybszy niż
    obwodnicą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-10-02 21:08:55
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-02 20:15, jerzu pisze:

    > Przejazd przez centrum Kielc może być zdecydowanie szybszy niż
    > obwodnicą.

    Może ale nie musi podobnie jak obwodnicą :)

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 8. Data: 2012-10-03 11:26:18
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    121002/POWIAT0104/121009791

  • 9. Data: 2012-10-03 12:32:24
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-10-01 21:36, ToMasz pisze:
> [...]
    czyli
    > zwężenie czy cośtam...
    > Tak więc pytam miejscowych - którędy najwygodniej jechać?

    Tu masz dobrą mapkę aktualizowaną na bieżąco:
    https://dl.dropbox.com/u/81380146/mapka-igorsel.png

  • 10. Data: 2012-10-03 23:29:11
    Od: <7...@...232911.invalid> (Tom N)

    qnick w

    > Może ale nie musi podobnie jak obwodnicą :)

    Dokładnie tak samo autor wątku może nie jechać "ze śląska do kielc".
    Mam jeszcze jaśniej napisać, czy kilkukrotnie powtarzany cytat Ci jednak
    wystarczy?

    --
    'Tom N'