eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 1. Data: 2012-09-30 15:40:38
    Temat: Reklama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    Ec ta wiara w moc reklamy

    Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.

    Zachecilo was ? ;-)

    J.


  • 2. Data: 2012-09-30 16:17:57
    Temat: Re: Reklama
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Ec ta wiara w moc reklamy
    >
    > Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej
    > drobnymi (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim
    > 18.9l/100km.
    >
    > Zachecilo was ? ;-)

    jak ktos ma wolne 240 000 to mu to zwisa i powiewa czy on spala 18 czy 30
    l/100km.

    to nie jest rodzinny kompakt za 40 000


  • 3. Data: 2012-09-30 16:17:59
    Temat: Re: Reklama
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:14g7axu0v1jzj$.mdfyswjbzycs$.dlg@40tude.net...
    >
    > Ec ta wiara w moc reklamy
    >
    > Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.
    >
    > Zachecilo was ? ;-)

    Naprawde sadzisz, ze podwyzszony koszt paliwa w aucie za ponad cwierc
    miliona to jakis problem?


  • 4. Data: 2012-09-30 16:21:23
    Temat: Re: Reklama
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci
    news:5068549c$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > news:14g7axu0v1jzj$.mdfyswjbzycs$.dlg@40tude.net...
    >>
    >> Ec ta wiara w moc reklamy
    >>
    >> Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    >> Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    >> (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.
    >>
    >> Zachecilo was ? ;-)
    >
    > Naprawde sadzisz, ze podwyzszony koszt paliwa w aucie za ponad cwierc
    > miliona to jakis problem?

    Bueh, az sprawdzilem, to jest nie cwierc, a ponad jedna trzecia - zle
    podales model.


  • 5. Data: 2012-09-30 16:22:09
    Temat: Re: Reklama
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 30 Sep 2012 15:40:38 +0200, J.F.

    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.

    Nie stać cię, więc dorabiasz ideologię. :P

    --
    Pozdor Myjk


  • 6. Data: 2012-09-30 16:38:14
    Temat: Re: Reklama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 16:17:59 +0200, Ghost napisał(a):
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >> Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    >> Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    >> (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.
    >> Zachecilo was ? ;-)
    >
    > Naprawde sadzisz, ze podwyzszony koszt paliwa w aucie za ponad cwierc
    > miliona to jakis problem?

    No, jesli dobrze licze, to przez 200kkm spali paliwa za ponad 200 tys zl.

    Zakladajac oczywiscie ze te 18.9 to zgodne z prawda, a nie "musi pan jechac
    tak jak na tescie zeby tyle osiagnac" :-)

    Umieszczac reklame na budynku Cuprum we wrocku, ktora najlepiej podziwia
    sie z przystanku tramwajowego, to tez ciekawa strategia :-)

    J.


  • 7. Data: 2012-09-30 16:41:01
    Temat: Re: Reklama
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:k49kah$mlf$...@n...task.gda.pl...
    > J.F. wrote:
    >> Ec ta wiara w moc reklamy
    >>
    >> Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    >> Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej
    >> drobnymi (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim
    >> 18.9l/100km.
    >>
    >> Zachecilo was ? ;-)
    >
    > jak ktos ma wolne 240 000 to mu to zwisa i powiewa czy on spala 18 czy 30
    > l/100km.

    Zazwyczaj tacy co do im bedzie zwisalo, to nie beda mieli wolnych 240 000,
    chyba ze chwile wczesniej je ukradli.



  • 8. Data: 2012-09-30 17:37:23
    Temat: Re: Reklama
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>


    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:14g7axu0v1jzj$.mdfyswjbzycs$.dlg@40tude.net...
    >
    > Ec ta wiara w moc reklamy
    >
    > Taka wielka reklame widze na budynku - Infinity.
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.
    >
    > Zachecilo was ? ;-)

    3.0 wspólczesny Diesel pali 19l/100km w miescie? Myslalem, ze taki silnik to
    zamyka sie w 15l/100km :)


    --
    pozdrawiam
    kml


  • 9. Data: 2012-09-30 18:43:15
    Temat: Re: Reklama
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Umieszczac reklame na budynku Cuprum we wrocku, ktora najlepiej
    > podziwia
    > sie z przystanku tramwajowego, to tez ciekawa strategia :-)


    Oczywiście. Wyróżnikiem luksusu jest to, że jest on niedostępny dla
    biedoty. Dlatego reklama dóbr luksusowych od dawna jest kierowana do
    biedoty, żeby docelowo klient, który jest potencjalnym nabywcą, poczuł
    się wyróżniony, że tak wielu ludzi na ten produkt nie stać.


  • 10. Data: 2012-09-30 21:22:10
    Temat: Re: Reklama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 18:43:15 +0200, M1SLQ napisał(a):
    >> Umieszczac reklame na budynku Cuprum we wrocku, ktora najlepiej
    >> podziwia
    >> sie z przystanku tramwajowego, to tez ciekawa strategia :-)
    >
    > Oczywiście. Wyróżnikiem luksusu jest to, że jest on niedostępny dla
    > biedoty. Dlatego reklama dóbr luksusowych od dawna jest kierowana do
    > biedoty, żeby docelowo klient, który jest potencjalnym nabywcą, poczuł
    > się wyróżniony, że tak wielu ludzi na ten produkt nie stać.

    No nie wiem - w jaki sposob ma sie poczuc wyrozniony ? Porozmawia sobie z
    ludzmi w tramwaju jak to by fajnie bylo takie cudo kupic ?

    No i ceny na tej reklamie nie bylo :-)

    To co mowisz ... to chyba widzialem. Discovery chyba jakies, reportaz z
    posiadaczem drogiego samochodu, z ktorego wynikalo ze jego glowna zaleta
    jest to ... ze jest drogi. Podjezdzasz takim i od razu cie lepiej traktuja.
    W hotelu, restauracji, czy na polu golfowym.
    To by moglo innych przekonac ...

    J.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: