  • 21. Data: 2012-10-02 21:15:10
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:k4e2a8$add$2@node1.news.atman.pl...

    > a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

    Taki sam jak w czytaniu ze zrozumieniem czyli teoretycznie żaden.

  • 22. Data: 2012-10-02 22:16:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-01 10:38, Iglo pisze:
    > W drodze po poranne bułeczki na osiedlowym parkingu zobaczyłem samochód z
    > zapianowanym wydechem. Różne akcje już widziałem, łącznie z wybijaniem szyb
    > w porzuconych gratach żeby je szybko usunęli, ale takie coś to nowość.
    > Fakt, że kierownik zaparkował tak, że zablokował kilka samochodów, ale
    > hardkor na maxa. Co się stanie przy próbie odpalenia? Nie da rady zakręcić?
    > Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do
    > wymiany?

    To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,
    albo wrzucenie 5 litrów pianki w płynie z przemysłowego generatora,
    która zwiększa swoją objętość tak, że szczelnie wypełnia całą kabinę.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 23. Data: 2012-10-02 22:47:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-01 14:08, J.F pisze:
    (ciach)

    > Zakrecic zakreci. Moze nawet zaskoczy, ale raczej nie na dlugo.

    A jak tylko zaskoczy to cegła na pedał gazu i w nogi!
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 24. Data: 2012-10-02 22:57:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Tuesday, October 2, 2012, 10:16:01 PM, you wrote:

    [...]

    > To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,
    > albo wrzucenie 5 litrów pianki w płynie z przemysłowego generatora,
    > która zwiększa swoją objętość tak, że szczelnie wypełnia całą kabinę.

    Pogromcy mitów to sprawdzili - trzeba znacznie więcej niż 5 litrów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2012-10-03 08:09:30
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Hello megrims,
    >
    > Tuesday, October 2, 2012, 10:16:01 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pogromcy mitów to sprawdzili - trzeba znacznie więcej niż 5 litrów.

    Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 26. Data: 2012-10-03 10:07:09
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Zależy jeszcze od auta, jak ci przyjdzie wymienić wydech za 1000zł to
    nie wiem czy już będzie taka miła nauczka. :)

  • 27. Data: 2012-10-03 10:47:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
    > Nic z tego. Nie ma siły pchać.

    Założyć grubszy wężyk.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 28. Data: 2012-10-03 10:53:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    megrims <m...@i...pl> wrote:

    > To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,

    Podoba mi się ;)

    Zostaje jeszcze położenie mokrego kawałka chleba na masce i pozwolenie
    gołębiom na zrobienie reszty.

  • 29. Data: 2012-10-03 11:06:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    > Zostaje jeszcze położenie mokrego kawałka chleba na masce i pozwolenie
    > gołębiom na zrobienie reszty.

    W zeszłym roku za coś podobnego w UK skazano starszą panią. Facet zamontował
    kamerę i nagrał jak wielokrotnie sypała ziarno na jego auto, a później
    zlatywały się gołębie.

    Już nie pamiętam o co jej chodziło, nie przepuścił jej w drzwiach czy nie
    powiedział dzień dobry - jakiś taki drobiazg, ale starsze panie potrafią być
    pamiętliwe :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2012-10-03 11:08:06
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Szkoda, ciekawy jestem.

    Postaw na jego miejscu, zaspokoisz swa ciekawsc :]