  • Data: 2009-01-30 07:19:52
    Temat: Re: "Photoshop" online
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    29.01.2009: Mikolaj Tutak wrote:

    > Wielu da sobie czlonki poobcinac (wszystkie 5) za to zajebiaszczo wypasione
    > GUI, ktore nieprawda, ze jest niewygodne bo... tak!

    Na wirtualnych pulpitach nie ma nic wygodniejszego, gdy każde okno lub
    grupę okien można sobie na paru pulpitach rozłożyć, z odpowiednią konfiguracją
    typu always on top, etc.

    To, że pod Windows to jest niewygodne, to ja nic nie poradzę, ale szczekanie
    że niby Gimp ma niewygodny interfejs, bo nie jest podobny do 95% programów
    to nadużycie.

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>