  • Data: 2012-01-31 14:50:18
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2012 13:58, M.M. pisze:
    > W tym troche starszym w ogole nie moglem pracowac. QTCreator nie sprawia
    > mi problemow dopiero od jakiegos roku. A problemami jakie sprawial wczesniej
    > jestem tak zrazony, ze do tej pory wklepuje kod z palca, nie uzywam
    > zadnych disingerow.

    Ja lubię. Gui jest zazwyczaj skomplikowane w sensie kodu - dużo
    zagnieżdżonych w sobie kontenerów robiących tak właściwie tylko za
    balast. Designer to upraszcza. A miałem już nieprzyjemność pracować z
    funkcjami po kilkaset linii (tak bliżej tysiąca), które równocześnie
    tworzą UI i ładują dane z kilku źródeł.

    > Byla jakas wersja pod linuxa, ale z tego co slyszalem, na wiekszych
    > projektach ludzie mieli z nia mase problemow.
    To jest screen delphi 7 odpalonego na wine. Oidp buildera też tak używałem.

    Michoo