  • Data: 2012-02-02 09:31:41
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 02-02-2012 09:34, M.M. wrote:
> [...]
    ndows-wydanie-iv-johnson-m-

    > Zapowiada sie interesujaco. Dorzuci jeszcze ktos swoja opinie na temat
    > tej ksiazki?
    > Z gory dzieki.

    Dosyc podobna jest Windows via C++ 5th edycja, ktora moge polecic.

    Pozdrawiam

    Marek

    BTW: Purysci przenosnosci beda zalamani bo obie pozycje naklaniaja do
    nieprzenosnego pisania, a po to wlasnia jest specjalizowane API aby z
    niego korzystac i na maksa wykorzystac KONKRETNY system operacyjny.