  • Data: 2012-02-02 08:44:15
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > Eclipse to poroniony gniot, ktory usiluje robic wszystko, w efekcie nie pot=
    > rafi robic nic. Kiedys uzywalem w pracy Eclipse do programowania w Java, po=
    > czym przesiadlem sie na IntelliJ - co za ulga!!
    Pracowalem w Eclipse dluzszy czas. Uzywalem tego srodowiska w bardzo
    ograniczonym zakresie, glownie jako edytora i dokumnetacji. Eclipse
    sprawowalo sie bardzo dobrze. Wszystko sie schrzanilo gdy pokusilo mnie
    zrobic update Linuxa. Od tamtej pory nie idzie w tym pracowac i nie
    mam pojecia co zrobic zeby przywrocic poprzedni stan rzeczy. Przerzucilem
    sie na Aptatne i dziala stabilnie pod warunkiem ze sie nie dotyka tego
    co kiedys w przeszlosci padlo :)