  • Data: 2012-01-31 19:10:22
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > Ja lubię. Gui jest zazwyczaj skomplikowane w sensie kodu - dużo
    > zagnieżdżonych w sobie kontenerów robiących tak właściwie tylko za
    > balast. Designer to upraszcza. A miałem już nieprzyjemność pracować z
    > funkcjami po kilkaset linii (tak bliżej tysiąca), które równocześnie
    > tworzą UI i ładują dane z kilku źródeł.
    Ja tez wole poklikac myszka w jakims disngerze/wizardzie niz wklepywac
    recznie kod interfejsu. Problem w tym, ze wiele razy sie przejechalem
    z powodu bledow w tego typu oprogramowaniu. Tak jak mowilem, qtcreator
    dopiero od jakiegos roku nie robi mi przykrych niespodzianek.

    > To jest screen delphi 7 odpalonego na wine. Oidp buildera też tak używałem.
    No dobra, udalo Ci sie odpalic. Mnie sie nie udalo odpalic pod linuxem, a
    pod windowsem mialem ja i kilku moich znajomych wile problemow z tym.
    Tak samo z innymi srodowiskami. Na dobra sprawe co jest teraz stabilnym
    IDE? QTCreator mam wrazenie ze w koncu jest stabilny. Z VC uzywam moze 5%
    jego mozliwosci - tylko edytor i kompilator jednego jezyka. W owych 5% tez
    nie widze problemow. Doslownie z cala reszta srodowis pod rozne jezyki
    mam wiele problemow. Np. do php uzywam Eclipse i Aptany - masakra jakas,
    jak ma zly dzien to nawet kolorowanie skladni nie dziala.

    Jak uzywalem prostszych narzedzi to jednak bylem pewniejszy ze gdy
    projekt sie rozrosnie albo zmienia procesor to nie bede musial recznie
    edytowac plikow z zasobami, bo IDE nagle sie nie uruchomi, albo wpisze
    do plikow jakies bzdury.