  • Data: 2012-02-01 09:24:31
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: Roman W <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, January 31, 2012 7:10:22 PM UTC, M.M. wrote:

    > Tak samo z innymi srodowiskami. Na dobra sprawe co jest teraz stabilnym
    > IDE? QTCreator mam wrazenie ze w koncu jest stabilny. Z VC uzywam moze 5%
    > jego mozliwosci - tylko edytor i kompilator jednego jezyka. W owych 5% tez
    > nie widze problemow. Doslownie z cala reszta srodowis pod rozne jezyki
    > mam wiele problemow. Np. do php uzywam Eclipse i Aptany - masakra jakas,
    > jak ma zly dzien to nawet kolorowanie skladni nie dziala.

    Eclipse to poroniony gniot, ktory usiluje robic wszystko, w efekcie nie potrafi robic
    nic. Kiedys uzywalem w pracy Eclipse do programowania w Java, po czym przesiadlem sie
    na IntelliJ - co za ulga!! (Jak ktos uwaza ze Eclipse jest OK, to niech sprobuje
    skonfigurowac w nim modul TPTP, gwarantuje ze sie podda albo potnie).

    Teraz pracuje w C++ i Visual Studio 2008, jest calkiem calkiem ale nie zawsze
    stabilne. Potrafi sie zawiesic podczas debugowania, na przyklad. Testowalem rowniez
    Visual Studio 2010 Express (nie ma sensu zebym sobie do prywatnego uzytku kupowal
    pelna wersje), IntelliSense dziala lepiej ale generuje MNOSTWO plikow na dysku.

    RW