  • Data: 2012-02-02 08:15:58
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > m.
    >
    > Problemy z odpaleniem Delphi pod Windowsem? Chyba sobie jaja robisz.
    Zadne jaja. Mialem komus przepisac kilka procedur z C++ na pascala.
    Chcialem zainstalowac i nie udalo sie, sypalo wyjatkami, itd. Sama
    instalacja sie nie udala.

    Moj kumpel uzywal buildera z powdzeniem. Kupil nowy komputer, zainstalowal
    system, builder zaraz po starcie walil wyjatkami. Z pol roku nie mogl
    uzywac. Potem zmienil system na inny i nagle zaczelo dzialac. Jak na
    czyms takim mozna polegac?