  • Data: 2012-01-31 12:32:03
    Temat: Re: Petzold Programowanie Windows
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2012 13:07, M.M. pisze:
    > zestaw standardowych
    > kontrolek, zasoby z mozliwoscia wizualnego projektowania - troche tego jest.
    Ubogi zestaw dodajmy.

    > Trzeba napisac troche aplikacji, nabrac wprawy i potem okazuje sie ze praca
    > w winapi moze byc w miare efektywna. W miare bo wiadomo ze nie dorowna np.
    > najnowszej wersji QT.
    Tym trochę starszym tez nie.

    > Wszystkie moje aplikacje napisane z GUI WinAPI dzialaja pod linuxem w
    > wersji binarnej :) Oczywiscie jeszcze z uzyciem wine. Aplikacji z
    > delphi, z visual basica, z borlnad buildera z reguly nie udawalo mi sie
    > uruchomic. Samo IDE buildiera czy delphi nie dawalo sie uruchomic na
    > niektorych kombinacjach (procesor - wersja windows), a co dopiero linux.
    http://grota.be/~michoo/smieci/delphi.png (2007 rok)

    Btw: w ogóle najlepiej pisać w WinAPI i MASMie - proste programy
    wynikowe mają potem np 1-2kB. Piękna sprawa jak kod wynikowy jest
    mniejszy od ikony... Tylko zazwyczaj nie o to chodzi w programowaniu.

    Michoo