-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
<1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
<pn05qk$518$2@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 8 Sep 2018 12:53:51 +0200
Message-ID: <26ghhyctcboq$.1um3cndumhyx9$.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1536404009 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 675 82.143.187.50:54971
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2347
X-Received-Body-CRC: 2248376898
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639357
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze:
>> Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
>>> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
>>>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
>>>> Uściślijmy
>>>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
>>>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>>>
>>> Następny który przespał pół roku?
>>> WLTP - mówi Ci to coś?
>>
>> Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w
>> procedurze.
>
> I jak widać już to wystarczyło, żeby stare oprogramowanie i stare
> silniki nie dały rady przejść tego testu.
Moze po prostu juz sie boja oszukiwac.
Albo stary silnik byl tylko taki dobry, zeby spelnic stare wymagania,
nowe sa tylko troche bardziej wymagajace i juz nie spelnia.
>> Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy,
>> wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla
>> potrzeb testu :-)
>
> Jest, ale obawa przed jego zastosowaniem jak widać większa.
> Wolą nie ryzykować i faktycznie spełnić normy, a nie tylko podczas testu.
> Mimo że nowe normy są ŁAGODNIEJSZE niż poprzednio.
Sa jakies nowe normy ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A