-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
<1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
<pn05qk$518$2@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 8 Sep 2018 12:53:51 +0200
Message-ID: <26ghhyctcboq$.1um3cndumhyx9$.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1536404009 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 675 82.143.187.50:54971
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2347
X-Received-Body-CRC: 2248376898
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639357
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze:
>> Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
>>> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
>>>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
>>>> Uściślijmy
>>>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
>>>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>>>
>>> Następny który przespał pół roku?
>>> WLTP - mówi Ci to coś?
>>
>> Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w
>> procedurze.
>
> I jak widać już to wystarczyło, żeby stare oprogramowanie i stare
> silniki nie dały rady przejść tego testu.
Moze po prostu juz sie boja oszukiwac.
Albo stary silnik byl tylko taki dobry, zeby spelnic stare wymagania,
nowe sa tylko troche bardziej wymagajace i juz nie spelnia.
>> Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy,
>> wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla
>> potrzeb testu :-)
>
> Jest, ale obawa przed jego zastosowaniem jak widać większa.
> Wolą nie ryzykować i faktycznie spełnić normy, a nie tylko podczas testu.
> Mimo że nowe normy są ŁAGODNIEJSZE niż poprzednio.
Sa jakies nowe normy ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
- tak nieśmiało zapytam
- bez stabilizatora
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
Najnowsze wątki
- 2024-10-29 Kopidół
- 2024-10-29 Pierwsze Twizy :D
- 2024-10-29 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2024-10-28 jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- 2024-10-28 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-28 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2024-10-28 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-10-28 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-10-28 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-28 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-28 Oskarżony v. Podejrzany [terminologia właściwa dla Państwa Prawa]
- 2024-10-28 Światłowód między budynkami