  • Data: 2018-09-08 13:10:27
    Temat: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy
    > spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały
    > obniżone w stosunku do wcześniejszych.
    > Jak myślisz, dlaczego?

    Ale przeciez wszyscy wiedza i wiedzieli, ze ilosc zanieczyszczen
    zalezy od warunkow pracy silnika.
    Wiec mierzyc to trzeba w jakims standardowym tescie/programie jazdy.

    Problem wzial sie z tego, ze test niby wzorowany na rzeczywistej
    jezdzie, a potem w realu VW emituje kilkadzesiat razy wiecej niz na
    badaniach.

    Jakby to bylo 2 razy, to by przyjeli do wiadomosci i tyle.

    > Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy
    > oszukujące na nim nie zadziałają.

    Ktos tam pisal, ze komputer trzeba bylo i tak przestawic w tryb
    testowy, bo inaczej to by nie dal rady na hamowni.
    I byc moze nadal trzeba ... choc oczywiscie mozna sie pokusic o
    wykrywanie jazdy wg programu, i wtedy zmiana tego programu by pomogla

    J.