eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPetla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Date: Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <pn05qk$518$2@node2.news.atman.pl>
    References: <6...@g...com>
    <pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
    <y...@4...net>
    <pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
    <1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1536400020 5160 77.65.86.42 (8 Sep 2018 09:47:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2018 09:47:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180907-6, 07.09.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639356
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
    >>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
    >>> Uściślijmy
    >>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
    >>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
    >>
    >> Następny który przespał pół roku?
    >> WLTP - mówi Ci to coś?
    >
    > Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w
    > procedurze.

    I jak widać już to wystarczyło, żeby stare oprogramowanie i stare
    silniki nie dały rady przejść tego testu.

    >
    > Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy,
    > wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla
    > potrzeb testu :-)

    Jest, ale obawa przed jego zastosowaniem jak widać większa.
    Wolą nie ryzykować i faktycznie spełnić normy, a nie tylko podczas testu.
    Mimo że nowe normy są ŁAGODNIEJSZE niż poprzednio.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: