-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Date: Sat, 8 Sep 2018 11:47:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <pn05qk$518$2@node2.news.atman.pl>
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
<1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1536400020 5160 77.65.86.42 (8 Sep 2018 09:47:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2018 09:47:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180907-6, 07.09.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639356
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-09-2018 o 11:24, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
>> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
>>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
>>> Uściślijmy
>>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
>>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>>
>> Następny który przespał pół roku?
>> WLTP - mówi Ci to coś?
>
> Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w
> procedurze.
I jak widać już to wystarczyło, żeby stare oprogramowanie i stare
silniki nie dały rady przejść tego testu.
>
> Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy,
> wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla
> potrzeb testu :-)
Jest, ale obawa przed jego zastosowaniem jak widać większa.
Wolą nie ryzykować i faktycznie spełnić normy, a nie tylko podczas testu.
Mimo że nowe normy są ŁAGODNIEJSZE niż poprzednio.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 12:53 J.F.
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A