-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 8 Sep 2018 11:24:55 +0200
Message-ID: <1kqqrzbwfn4ow.f8eij5ps295w$.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1536398673 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 610 82.143.187.50:54673
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1725
X-Received-Body-CRC: 2997551428
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639353
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:08:43 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
>> Uściślijmy
>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>
> Następny który przespał pół roku?
> WLTP - mówi Ci to coś?
Ale przeciez to tylko nowy program. No i pare innych zmian w
procedurze.
Nadal na hamowni, nadal w konkretnym programie jazdy,
wiec nadal jest ryzyko "zoptymalizowania" sterowania silnikiem dla
potrzeb testu :-)
Swoja droga - nie slychac z USA doniesien podobnych jak dla Audi/VW -
BMW i Mercedes jakos mniej oszukiwaly ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 11:44 Cavallino
- 08.09.18 11:47 Cavallino
- 08.09.18 12:53 J.F.
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A