  • Data: 2010-11-10 08:48:34
    Temat: Re: Pętaks
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > To mi przypomina jako zywo historie firmy Apple.

    Eeee tam. Firma Apple nigdy nie byla kupiona przez np. Logitecha - vide
    Hoya i Pentax.

    > Jeszcze kilka lat temu byla dokladnie w tym samym punkcie co Pentax
    > dzisiaj.

    Nie byla - patrz wyzej.

    > Produkowali niezly sprzet i soft, tylko z marketingiem bylo cos nie tak.

    Produkowali niezly sprzet i soft jakies 15 lat temu. Pozniej bylo
    brniecie w Motorole gdzie sztandarowe programy chodzily duzo wolniej niz
    na porownywalnych konfiguracjach Intela.

    > Ale ci co sie zdecydowali byli bardziej niz zadowoleni.
    > Teraz Apple traflo pod strzechy, firma zrobila sie popularna, kupowanie
    > Appla nie jest juz dziwactwem... tylko z jakoscia nie jest juz tak jak
    > kiedys.

    Dzisiaj Apple to produkt dla ludzi ceniacych pewien sposob wzornictwa
    lub dla szpanerow. System dalej jest wolniejszy niz Windows ale dzieki
    wykorzystywaniu tych samych czesci co PCet nie sa to roznice
    kilkudziesieciu/set procent wydajnosci.
    Sukcesu komercyjnego ciezko odmowic ale nijak nie mozna tego przelozyc
    na sytuacje Pentaxa.