  • Data: 2010-11-10 14:22:49
    Temat: Re: Pętaks
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > No to okres PowerPC trzeba by nazwać platynowym, bo też najczęściej
    > zostawiały Wintele w tyle. najpierw 601, potem 604, G3, pierwsze G4 - to
    > w swoim czasie były na prawdę świetne procki.

    Ano nie zostawaly. Nie chce mi sie szukac ale roznice wydajnosci
    ostatnich produkowanych Macow na PowerPC vs. Inteli byly ogromne.
    Podobnie jak skok wydajnosci pierwszych Macow na Intelu w stosunku do
    poprzednikow.

    > Tylko że okres panowania PPC w Makach to ponad 10 lat, ze 13 jak mnie
    > pamięć nie zwodzi. Ty piszesz o samym schyłku, przed przejściem na
    > Intele, gdy IBM do spółki z Motorolą gonili już w piętkę w kwestii
    > procków do Maków.

    Dokladnie pisze o tym okresie.
    Faktycznie moze poczatek nie byl taki.

    tml

    > Tylko że to nie jest "ten sam soft". Ignorowanie kwestii optymalizacji
    > pod konkretny system i jego API jest... ignorancją?

    Wiesz mnie jako uzytkownika koncowego nie obchodza problemy firm
    softwareowych.
    Kupuje PCta czy Maca zeby na nim zrealizowac konkretne zadanie. Do niego
    potrzebny jest jakis program.
    Szukam w sieci testow na systemie natywnym Macom i na Windowsie i
    wyciagam wnioski.
    Reszta to bicie piany IMHO.