  • Data: 2015-12-11 17:52:17
    Temat: Re: Perełka pewnego forum...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    On 2015-12-11 14:33, J.F. wrote:
> [...]
    >>> (http://smartgunlaws.org/minimum-age-to-purchase-pos
    sess-firearms-policy-summary/),

    >Słusznie, miałem o tym wspomnieć.

    Long gun possesion minimum age
    Alaska 16
    Montana 14

    >>> Czeki (!!!) cały czas są używane no i termokurcze inne niż czarne

    >No fakt, czasami człowiek wejdzie do kibla i już po fakcie zauważy,
    >że
    >papieru toaletowego nie ma. :-D

    Nie tylko. Samochod uzywany kupujesz. Nowy w sumie tez.
    Hydraulik przychodzi - trzeba mu troche $ sypnac za robote.

    Oczywiscie:
    -rownie dobrze moglby podac numer konta ... no i zaufac, ze
    przelejesz,
    -zaufanie w czek w sumie nie powinno byc wieksze,
    -tam za wystawienie czeku bez pokrycia mozna pojsc siedziec.
    -a i tak w wielu miejscach "czekow nie przyjmujemy".

    J.