  • Data: 2009-03-20 10:42:36
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: Pawel_W <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar, 07:12, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Przyznam się, że nie rozumiem tendencji i oczekiwań, że *trzeba* czymś
    > zabłysnąć. Że nie jest to nośne marketingowo, to OK, ale nie
    > przesadzajmy z tym ciągłym rozwojem i byciem gwiazdą - stabilizacje
    > też jest potrzebna. Czym to się kończy możemy właśnie zobaczyć w
    > finansach - miało być ciągle lepiej.

    Błyszczeć nie trzeba. Ale jeśli się nie błyszczy, to trzeba czymś
    innym zachęcić do kupna - np. ceną. Np. taki Nikon D90 w sumie ma
    wszystko to, co znajdziesz w K20D za podobną cenę (z wyjątkiem
    uszczelek, do których przydałby się uszczelniany i dość drogi
    obiektyw, ale i tak pod wodę z nim nie zejdziesz) + dodatki. Niektóre
    dość istotne. Jak np. porządne LV (nie wiem tylko, czy jest histogram
    w tym trybie). Przy fotografowaniu z ręki, to bajer, ale przy
    fotografowaniu ze statywu, czy z innej perspektywy - bardzo użyteczna
    opcja. Do precyzyjnego ostrzenia też bardzo się przydaje (K20D ma
    podgląd na LCD ale dużo mu brakuje do porządnego LV, choćby z Olympusa
    E-410).