  • Data: 2009-03-20 11:10:54
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Przyznam się, że nie rozumiem tendencji i oczekiwań, że *trzeba* czymś
    > zabłysnąć. Że nie jest to nośne marketingowo, to OK, ale nie
    > przesadzajmy z tym ciągłym rozwojem i byciem gwiazdą - stabilizacje
    > też jest potrzebna. Czym to się kończy możemy właśnie zobaczyć w
    > finansach - miało być ciągle lepiej.

    No tak się ludzie już przyzwyczaili. Oczekują, wymagają, chcą mieć coś
    na topie. Chcą się spotkać i mówić, że mój aparat szumi o pół działki
    mniej, że ma lepsze to i tamto. A już napewno jeśli chodzi o stosunek
    cena/możliwości, bo nikt nie powie bierz pentaksa, jeśli jakiś tam inny
    producent da więcej/lepiej za mniej.

    Osobiście zachęcam przede wszystkich tych którzy mają starsze obiektywy.
    Dzięki temu mogą znów z nich skorzystać. Ogólnie pentaksowcy to ludzie,
    którzy potrafią sobie samemu coś wykombinować, zrobić samemu T&S czy co
    tam chcą. To specyfika, wystarczy spojrzeć na forum pentaksa i co drugi
    temat to "zrób to sam". Na forum olympusa jak był facet który zrobił
    sobie uchwyt do aparatu to wszyscy otwierali buzię i mówili "wow", jak
    by to było szczytem wprawy, zręczności itd. Drugie pytanie było, gdzie
    i czy można to kupić. :) Taka specyfika :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \