  • Data: 2009-03-20 10:31:27
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: "gebi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kosu" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:gptq7j$lq3$1@inews.gazeta.pl...
    > wiele osób polecało Pentaxa, bo rzeczywiście wypadał nieźle (K100D). Ja wtedy
    > napisałem, że IMO Pentax padnie (a jednak liczyłem na nowe szkła itp) i
    > niektórzy niemal mnie zwyzywali za to :P
    > Przesłanki były od 3 lat minimum, więc nikogo nie powinna dzisiejsza sytuacja
    > dziwić.
    Głosy, że Pentax upadnie pojawiały się już wiele lat wcześniej, po pojawieniu
    się K100D i K10D Pentax raczej chyba odżył i jakoś na przekór niektórym nie
    chciał upaść (Jak pacjent się uprze, to medycyna jest bezsilna...). Całkiem
    możliwe, że kiedyś marka P zniknie z rynku, ale jakoś nie wierzę aby miało się
    to stać właśnie teraz...