  • Data: 2009-03-20 08:51:34
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <gpurhr$bsm$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:

    > No nie uważam ją za jakąś szczególną. Widać było banding i dalej jest,
    > tak samo dalej aparat wariuje na mrozie i robi zdjęcia w paski. To jest
    > update, a nie rewolucja.

    Wiesz co? Ja nie wiem, sam mam jeszcze GX-10 i jakoś nie chce mi się
    go wymieniać, ale przytoczę z pamięci wypowiedź praktyka:

    ,,Różnica jest taka, że z K20D w końcu mogę dać 30x45cm z ISO 1600
    na wystawę. Z K10D to i ISO 800 potrafiło pójść do śmietnika.''

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )