    From: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Date: Thu, 21 Jan 2010 10:22:40 +0100
    <s...@g...mierzwiak.com> <hj7h8v$3so$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhlg5sl.k5q.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > Nie Marku, tak się bawić nie będziemy... wyrwałeś sobie coś z kontekstu,
    > nie wiesz na co odpowiadałem, a mnie zarzucasz że kręce.

    > Owszem, ale zaczęło się to tak:
    >
    > "Mnie wielokrotnie zdarzyło się przekładać akumulatorki z korpusu do
    > lampy, bo ta zdecydowanie szybciej potrzebuje nowego zasilania"
    >
    > i na to odpowiadałem.
    >
    > hj6hib$8gs$...@n...news.neostrada.pl
    > to jest jeszcze wcześniejszy post, niż ten który cytowałeś.

    Ale zanim Marek wtrącił się do wypowiedzi, Ty nadal nie przyjmowałeś do
    wiadomości tego o co mi chodziło i próbowałeś wykręcić się żartem, albo brakiem
    logiki w moim postępowaniu.
    Owszem w pierwszym poście napisałem tylko, że przekładam akumulatorki z korpusu
    do lampy, ale uważałem to za oczywiste, że korpus potrzebuje zasilania i te z
    lampy wkładam z powrotem do korpusu, co zresztą chwilę później w następnym
    poście dopisałem:

    Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" napisał

    > Żebyś wiedział, że genialne :-) Na akumulatorach wyjętych z lampy spokojnie
    > pstrykam sobie jeszcze kilkadziesiąt zdjęć, podczas gdy lampa ładowała się już
    > wiele dłuzej niż przy w pełni naładowanych akumulatorach.

    oraz

    > Nie wiem jak Ty, ale ja samą lampą robić zdjęć niepotrafię. :)
    > Bo z korpusu przecież wyjąłeś akumualtory, i włożyłeś do lampy. No chyba
    > że jednak wziąłeś zapasowe ogniwa, ale nie rozumiem dlaczego miałby to
    > być argument przemawiający za ogniwami AA, bo zapasowe dedykowane
    > akumulatory można ze sobą również zabierać... there is no logic in your
    > logic. :)

    Podałem Ci konkretny przypadek, kiedy zabrałem na imprezę aparat i dodatkowo na
    wszelki wypadek lampę. Okazało się, że używałem jej przez cały czas, więc siadły
    mi w niej akumulatorki, a że nie chciało mi się wciąż czekać na naładowanie
    lampy bo to zbyt długo trwało, więc włożyłem do niej akumulatorki z korpusu, a
    do korpusu akumulatorki z lampy i energii starczyło mi do końca imprezy. Czy
    dostrzegasz w końcu w tym logikę? Pewnie powiniennem zabrać ze sobą zapasowe
    zasilanie, mój błąd, nie przewidziałem takowej potrzeby.