  • Data: 2010-01-21 10:12:40
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhlg8ma.k5q.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > Aha, czyli jak ja odpowiadam na pewną część wypowiedzi i wycinam jej
    > inną część to jestem krętacz. Natomiast jak ktoś pominie pierwszą część
    > ale zacytuje kolejną, zarzucając mi że ja ją wyciąłem, to jest OK? :)
    >
    > W rzeczy samej, powinno to działać w obie strony. EOT ode mnie. :)
    >
    > pozdrawiam, B.

    Akurat fragment wypowiedzi, o którym piszemy, Ty wyciąłeś i wstawiłeś tam
    "[...]". Porównaj wypowiedź Marka:

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Bartosz - nie próbuj takich metod dyskusji, bo robisz z siebie idiotę.
    > Przecież dokładnie w tekście który wyciąłeś gebi napisał wyraźnie, ze
    > przekłada do aparatu akumulatorki wyjęte z lampy i daje się na nich jeszcze
    > trochę zdjęć zrobić.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    ze swoją:

> [...]

    i z fragmentem mojej:

    Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" napisał

    > Żebyś wiedział, że genialne :-) Na akumulatorach wyjętych z lampy spokojnie
    > pstrykam sobie jeszcze kilkadziesiąt zdjęć, podczas gdy lampa ładowała się już
    > wiele dłuzej niż przy w pełni naładowanych akumulatorach.

    Czyli jak widzisz, zanim Marek (o godź. 13:12) upomniał Cię, żebyś skończył
    udawać, że nie rozumiesz o co chodzi, ja już dawno (o 11:00) wytłumaczyłem Ci,
    że przekładam również akumulatorki z lampy do aparatu.
    Rozwiń proszę sobie drzewko, posortuj wedle czasu i prześledź na spokojnie,
    jeśli Cię nie przekonałem i nie szkoda Ci czasu na upieranie się przy swoim.

    Pozdrawiam.