  • Data: 2010-01-21 09:38:08
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hj8rep$du$1@inews.gazeta.pl...
    > Ależ Marku,
    > K10D i K20D to inne zupełnie body. Cięższe i większe, dodatkowo potrafisz
    > je trzymać porządnie i pewnie skuteczność jest większa. Dużo też zresztą
    > zależy i od konkretnych warunków (raz się o tym doskonale przekonałem).
    > Jednak, to że ktoś innym modelem zrobi lepsze zdjęcie nie znaczy, że tym
    > konkretnym będzie rewelacyjnie. Jeśli niezorientowanej osobie wychodzi
    > działka na takim aparacie to coś w tym jest. Przyzwyczajonemu napewno
    > wyjdzie lepiej.

    Mam k10d a żona ma k-x'a. Stabilizacja w k-x działa lepiej, znacząco lepiej.
    Przyzwyczajony jestem do k10d. Podpinałem te same obiektywy. Oczywiście przy
    krótkich ogniskowych róznice są pomijalne/niezauważalen. Widać je jednak
    wyraźnie przy ogniskowych 300 mm - jednym i drugim aparatem robiłem te same
    ujęcia w tych samych warunkach - właśnie po to by porównać.
    Napisze jeszcze raz: K-x ma stabilizację lepszą od k10d. Niezależnie od tego
    jakich agrumentów użyją optyczni, zwolennicy nikona czy piewcy olympusa. Nie
    porównuję do innych systemów, nie odnosze do konkurencji - porównuję aparaty
    tego samego poducenta z dwóch różnych półek i innych "epok". K-x to krok do
    przodu, zresztą pod innymi względami nawet większy niż w wypadku
    stabilizacji.

    --
    Yogi(n)