  • Data: 2010-01-21 06:36:17
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-20 21:46, Czarek wrote:
    > pojemności według napisu 2000 mAh, made in China, napis Digital czyli
    > praktycznie firma Krzak. Początkowo pokazywał czerwony pusty wskaźnik
    > naładowania, ale działał. Pobawiłem się trochę, porobiłem pare zdjęć i
    > zmieniłem w menu typ zasilania z auto na Ni-MH. Wtedy wskaźnik zrobił
    > się pomarańczowy i pokazał połowę.

    Szlag by mnie chyba trafił na miejscu jakby wkładając zestaw trzeba było w
    menu przełączać co tam włożyłeś.
    Wyobraź sobie, że do aparatu dostałem akumulator i ładowarkę. Wkładasz -
    działa, przez cały czas pokazuje procentowo ile dokładnie zostało prądu.
    Po wyładowaniu wkładasz do ładowarki i dioda pokazuje że już naładowane.
    Zakładasz i znów.

    I tak:
    + nie musze się zastanawiać jaki typ akumulatorów, dlaczego ten, czy
    lepiej z większą pojemnością czy takie co się nie rozładowują same
    + ładowanie trwa krócej niż najlepsza ładowarka do paluszków
    + sama ładowarka po prostu działa
    + nie ma tematu odświeżania akumulatorów, rozładowania w ładowarce itd.
    + nie musze szperać w instrukcji, nie musze zastanawiać się nad ładowarką

    To po prostu działa.

    > Dzisiaj wgrałem soft (to robiłem na
    > litowych), nie widzę zmian. Na oko cyknąłem z 50 zdjęć, ale aparat był
    > włączony długo, bo zapoznaje się z menu. Te akumulatorki mają co
    > najmniej 2 lata, pracowały już w innym aparacie. Na pewno nie są to
    > porządne akumulatorki. Ładowane były wyłącznie zwykłą ładowarką na czas,
    > prądem 100 mA (mierzyłem). Jak się wyczerpią, to dokładnie przetestuje
    > na świerzo naładowanym komplecie GP 2500 mAh, też używanym.
    > Na razie nie widzę problemów, moze po prostu trafiają się wadliwe
    > egzemplarze kx?

    Nawet jeśli to nie wiem czy to dobra wiadomość?

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564