  • Data: 2013-12-01 21:33:27
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel U." 529af122$0$2283$6...@n...neostrada.pl

    > czy warto kupić ten telefon proszę o opinie, porównanie cena jakość.

    > **********
    > Nie warto. Znajomy kupił go jakieś trzy tygodnie temu. Wczoraj na szybko jechał do
    sklepu po kabelek do ładowania, bo "coś nie
    > styka". Jakość powalająca :-)

    Na szybko można zapłacić więcej niż 5% wartości całego telefonu.
    Ja mam przewód z ładowarki (kosztowała w Chinach kilka pln)
    samochodowej, ale w sklepie widziałem za około 38 pln.

    Służyła do ładowania w samochodzie Samsunga Ace.

    -=-

    Przewód ,,firmowy'' mego Monstera nie nadaje się do używania.
    Najpierw objawiły się trudności z częścią sygnałową, a teraz
    i z ładowaniem są zbyt duże trudności. Z ładowaniem od samego
    początku było tak, że telefon mógł więcej zużyć energii niż
    przewód dostarczał -- oczywiście z firmowej ładowarki. Teraz
    ładowania raczej nie ma wcale.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'