  • Data: 2013-11-28 13:00:14
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 52971679$0$2286$6...@n...neostrada.pl

    > Mylisz troche zjawiska.

    JF -- Ty od dawna piszesz bez sensu. :)

    > Zmniejsz glosnosc tak do polowy.

    Do połowy marca czy połowy dorsza?
    Do połowy -- być może Twoich mozliwości.
    Może u mnie połowa to tyle, że nic nie słychać
    a u kogoś połowa to tyle, żę ściany pekają. ;)

    Do mowy -- rzecz jasna.

    > Ty nie potrzebujesz. mlodziez slyszy.

    Żadna młodzież do rozmowy telefonicznej nie potrzebuje
    20 kHz -- choćby dlatego, że kodeki tego nie oferują. :)
    (o czym pisałem)

    Tak, jakbyś czarnobiałą telewizją chciał przesyłać kolorowy obraz.
    (czarnobiałą -- bo ona nie jest szachownicowo czarno-biała -- choć
    zapewne wielu znalazłbym chętnych do dyskusji na temat tego łącznika)

    -=-

    Zanim zabierzesz się do pisania -- przemyśl to, o czym chcesz pisać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'