    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Feb 2014 20:54:00 +0100

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 12:29:50 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na tym jeszcze nie ma. Zafunduj.

    Nie ma, bo obywatele wola igrzyska.
    Miliard na stadion, pol miliarda na opere.

    Zreszta dobrze ze nie ma, gdyz wroclawskie wygladaja tak:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,15427063,12
    _minut_na_czerwonym__Takie_absurdy_tylko_we_Wroclawi
    u.html

    nawet nie chce mi sie szukac ile takie cudo kosztuje, na pewno drogo.

    > Mhm, rozjeżdżanie pieszych i ignorowanie podstawowych zasad
    > bezpieczeństwa w ruchu drogowym jako walka o wolność, oświecenie i
    > polskość? Ty się może zacznij wreszcie leczyć...

    No powiedzmy walka o wolnosc.
    I w pewnym sensie oswiecenie ... tych co twierdza ze pieszy powinien
    miec pierwszenstwo jeszcze na chodniku :-)

    > Na najbliższym wolnym, legalnym miejscu.

    To tak pare km bedzie ...

    > Gdzie masz 500-kilometrową trasę z permanentnym limitem 40km/h?
    > POZA twoją chorą wyobraźnią...

    Jeszcze nie mam. Moze dlatego ze wladza wie ze obywatele przestrzegac
    nie beda ...

    > Najwyraźniej ci idioci, zupełnie jak ty, nie znają przepisów. Konkretnie
    > przepisu ZAKAZUJĄCEGO WYPRZEDZANIA W POBLIŻU PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH.

    A ile metrow w poblizu ? Nie wiesz ? To skad wiesz ze nieprzepisowo ?

    Ale ja nie o tym, tylko ze wyprzedza taki, dla niego odleglosc od
    przejscia wydaje sie dobra, a dopiero jak wyprzedzi to wjezdza w pole
    widzenia kamery i tobie odleglosc wydaje sie za mala. tylko to juz
    jest po wyprzedzeniu.

    W sumie to nawet nie musial wyprzedzac - jedziesz sobie ze stala
    predkoscia po swoim pasie, kierowca na pasie obok jest nieco z przodu
    i nawet szybszy, chce byc kulturalny, hamuje ... no i juz wyprzedzasz
    w poblizu przejscia dla pieszych

    > Kolejni kierowcy mieli odrobinę przyzwoitości oraz szacunku dla zasad
    > ruchu drogowego.

    Albo kierowcow zabraklo, bo juz wszyscy przejechali :-)

    J.