  • Data: 2014-02-11 20:44:11
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-11 20:02, Artur Maśląg wrote:

    > Gdzie?

    Choćby na Kulczykowej A2.

    > Sugerujesz, że ludzie przy szybkiej jeździe zajmują się
    > oglądaniem reklam? Mam wrażenie, że nawet w Polsce się z tego
    > nie spotyka jakoś powszechnie.

    Może przy autostradach rzadziej, ale przy krajówkach to często wsi za
    reklam nie widać.

    > To akurat średnio istotne, a mowa o tunelach z ekranów, a nie
    > tunelach jako takich. Dopytaj swoich "drogowców" jak to się ma
    > do "ograniczonej widoczności w planie lub profilu drogi", która by
    > miała w pewnym stopniu ograniczać monotonność na autostradach.

    No przecież jak droga skręca to jeszcze bardziej nie widzisz za co za
    ekranem niż bez ekranów:P

    > A co to ma do rzeczy?

    Że tunele też nie muszą być proste?

    > Jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych
    > w stolicy i z autostradami to ma niewiele wspólnego.

    Tak zajebiste, że na reszcie Wisłostrady jest 80/70 a w tunelu musi być
    50km/h i fotoradar na dobitkę. No i jak go zamknęli to korki się
    zmniejszyły;)

    Tak naprawdę to z komunikacyjnego punktu widzenia ważny jest jedynie
    brak skrzyżowania z mostem świętokrzyskim - a do tego to tunel jest
    średnio potrzebny. Ma inne zalety ale to urbanistyczne a nie
    komunikacyjne i można dyskutować czy były to najlepiej wydane pieniądze
    (znaczy miejskie, bo prywatnie to akurat się niektórym tak opłacało, że
    potem musieli w antyki inwestować bo nie mieli co z kasą zrobić;)

    Shrek.