  • Data: 2014-02-11 20:56:23
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > Może przy autostradach rzadziej, ale przy krajówkach to często wsi za
    > reklam nie widać.

    Ekhem - pamiętasz jeszcze o bym była mowa?

    > Że tunele też nie muszą być proste?

    Tak, masz rację, tory metra też nie są proste:>

    > Tak zajebiste, że na reszcie Wisłostrady jest 80/70 a w tunelu musi być
    > 50km/h i fotoradar na dobitkę.

    Ty jednak cierpisz na jakąś manię prześladowczą. Zapomniałeś jeszcze
    o pretensjach do Galasa i SM.

    > No i jak go zamknęli to korki się zmniejszyły;)

    Tak, na Tarchominie.

    > Tak naprawdę to z komunikacyjnego punktu widzenia ważny jest jedynie
    > brak skrzyżowania z mostem świętokrzyskim - a do tego to tunel jest
    > średnio potrzebny. Ma inne zalety ale to urbanistyczne a nie
    > komunikacyjne i można dyskutować czy były to najlepiej wydane pieniądze
    > (znaczy miejskie, bo prywatnie to akurat się niektórym tak opłacało, że
    > potem musieli w antyki inwestować bo nie mieli co z kasą zrobić;)

    Tak to z merytorycznej dyskusji o kwestiach monotonii i bezpieczeństwa
    na autostradach, niejaki Shrek przeszedł płynnie do halsowania o
    FR i domniemanych przekrętach przy budowie tunelu wzdłuż Wisły.

    Wróć może do tematu :>